printlogo


کد خبر: 259447تاریخ: 1401/8/19 00:00
واکنش منشا به انتقادات ربیعی: سکوت!



هنوز فصل بیست و دوم شروع نشده بود که خیلی‌ها پیش‌بینی کردند مس رفسنجان می‌تواند یکی از مدعیان باشد.
مس در 2 فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرد و توانست آرام آرام خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.
با این شرایط، تصور می‌شد مس رفسنجان در فصل بیست و دوم بهتر از قبل ظاهر شود و این بار به جمع مدعیان قهرمانی یا حداقل در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد. رفسنجانی‌ها در 6 هفته ابتدایی لیگ چندان موفق نبودند که این مسأله کاملاً طبیعی به نظر می‌رسید چراکه آنها در 2 فصل گذشته هم چنین شرایطی داشتند. محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان هم در مصاحبه با ایران ورزشی اعلام کرده بود این شرایط قابل پیش‌بینی بود و تیم به زمان نیاز دارد تا به روزهای خوب و هماهنگی لازم برسد.
بعد از آن تصور می‌شد مس رفسنجان نتایج بهتری کسب کند. این روند بهتر شد و مسی‌ها توانستند خودشان را در جدول بالاتر بکشند اما ظاهراً ربیعی همچنان راضی نیست. او در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد از عملکرد منشا و پریرا چندان راضی نیست و آنها باید بیشتر گل بزنند.
هر 2 بازیکن فعلاً به خاطر تعطیلات لیگ به کشورهای‌شان بازگشتند تا کنار خانواده‌های‌شان باشند. نکته جالب این است که منشا از طریق دوستانش در جریان صحبت‌های ربیعی قرار گرفت اما ترجیح داد فعلاً واکنشی نشان ندهد و سکوت کند.
این مهاجم اهل نیجریه معتقد است وقتی در کنار خانواده‌اش قرار دارد بهتر است آرامش داشته باشد و فکر خود را آزاد کند. به همین دلیل هیچ واکنشی به صحبت‌های ربیعی نداشت و حتی پیگیر این نشد که بداند چرا سرمربی تیمش چنین انتقادی را بیان کرد و‌ آیا قصد دارد او را کنار بگذارد یا نه.
این مسأله نشان می‌دهد گادوین منشا حرفه‌ای فکر می‌کند و شغل و زندگی‌اش را از هم جدا کرده. به همین دلیل در تعطیلات لیگ ذهنش را درگیر فوتبال نمی‌کند.


Page Generated in 0.0037 sec