printlogo


کد خبر: 259442تاریخ: 1401/8/19 00:00
مصاحبه و خبر


وحید محمدزاده:
چند بازیکن آلومینیوم مستحق دعوت به تیم ملی بودند
 وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم اراک درباره عملکرد خوب تیمش در 11 هفته گذشته می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنیم که با شرایط خوبی وارد تعطیلات شدیم هر چند که تعطیل نشدن بازی‌ها می‌توانست به سود تیم ما باشد. ما لیگ را با نتایج خوبی شروع نکردیم و در چند بازی بدشانسی آوردیم، اما شرایط برای ما از بازی با ملوان تغییر کرد و خدا را شکر توانستیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.»
 او درباره هدف آلومینیوم در پایان فصل توضیح داد: «چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. ما نباید بابت این نتایج مغرور شویم، چون راه سختی تا پایان لیگ در پیش خواهیم داشت. تمام هدف ما این است که بهترین رتبه را به دست بیاوریم.»
 مدافع آلومینیوم درباره عملکرد خوب تیمش در کارهای دفاعی اینطور حرف زد: «این به‌خاطر مسئولیت‌پذیر بودن تمامی بازیکنان است و فقط نمی‌توان خط دفاعی یا دروازه‌بان را عامل اصلی دانست. همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا تیم گل نخورد و این موضوع برای ما بسیار مهم است. بازیکنان ما امسال واقعاً نمایش خوبی داشتند و چند بازیکن از آلومینیوم این شایستگی را داشتند که به تیم ملی دعوت شوند.»
محمدزاده درباره کار کردن زیر نظر رحمتی  توضیح داد: «رحمتی روی کارش وقت می‌گذارد و مطمئناً آینده روشنی در مربیگری خواهد داشت. همه بازیکنان از کار کردن با این مربی احساس خوبی دارند.»

تراکتوری‌ها صبح جمعه به ترکیه می‌روند
اعضای تیم فوتبال تراکتور ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۰ آبان به سمت آنتالیا پرواز خواهند کرد تا اردوی ۱۵ روزه‌ای را در این شهر ترکیه برگزار کنند.
سرمربی تراکتور تصمیم دارد  پس از این اردو درباره ادامه تمرینات تیمش تصمیم‌گیری کند. قربان بردیف پس از آنکه کیفیت تمرینات شاگردانش را سنجید، در آنتالیا تصمیم مهم خود را درمورد اینکه تیمش به اردوی خود ادامه دهد یا اینکه کشور دیگری را برای ادامه اردو برمی‌گزیند، خواهد گرفت. البته احتمال آنکه بردیف تصمیم بگیرد شاگردانش به تبریز بازگردند و در خانه تمرینات خود را تا شروع لیگ‌ برتر دنبال کنند، وجود دارد.
محمدرضا اخباری و مهدی هاشم‌نژاد دو بازیکن تراکتور هستند که در اردوی تیم‌ ملی حضور دارند و درصورتی که مسافر جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر نشوند، در آنتالیا به اردوی قرمزپوشان اضافه خواهند شد.
 


Page Generated in 0.0057 sec