printlogo


کد خبر: 259441تاریخ: 1401/8/19 00:00
هاجر دباغی: یک تابلو فرش دادند و تمام



هاجر دباغی بازیکن تیم زنان سپاهان درباره رسیدن به رکورد صد بازی برای این تیم می‌گوید: «فکر می‌کنم آرزوی هر بازیکنی این باشد که با تیم محبوبش به این رکوردها برسد. من توانستم اسم خودم را در جمع بزرگان باشگاه سپاهان ثبت کنم که این افتخار بزرگی برای من است. قبل از من محرم‌ نویدکیا، احسان حاجی‌صفی و سجاد شهباززاده به این رکورد رسیده بودند. البته شاید بازیکنان دیگری هم باشند که من اسم‌شان را نمی‌دانم، ولی من نخستین زنی هستم که به این رکورد می‌رسم و از این بابت خیلی خوشحالم.»
 او درباره پاداشی که رسیدن به این رکورد برایش داشت اینطور حرف زد: «پاداش نه ولی بعد از اینکه مقابل تیم سنندج صدمین بازی‌ام را انجام دادم، مراسمی برگزار کردند و پیراهن 100 و یک تابلوفرش به من دادند. این مراسم باارزش‌تر از هر چیزی بود.»
 دباغی درباره احتمال قهرمانی تیمش در لیگ برتر امسال می‌گوید: «سپاهان کامل‌ترین شرایط را برای تیمداری دارد. بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان می‌گذارد ولی 6 سال است که در لیگ زنان تیمداری می‌کند. شهرداری بم و سیرجان قدمت بیشتری از سپاهان دارند و به‌ خاطر همین مدعی اول قهرمانی هستند. هم خود بازیکنان و هم خود باشگاه به‌ دنبال قهرمانی هستند. باشگاه می‌خواهد ثمره کارش را ببیند و جام لیگ زنان را به انبوه جام‌های باشگاه اضافه کند اما این کار زمان می‌برد. ما امسال یکی از مدعیان هستیم و نتایج هم این را نشان می‌دهد. هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدواریم که به جام هم برسیم.»
 دباغی درباره کار کردن با ایراندوست می‌گوید: «فوق‌العاده است. من تجربه شاگردی ایشان را هم در تیم ملی دارم و هم در باشگاهی. می‌توانم بگویم کامل‌ترین مربی فوتبال زنان است. هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی حرفه‌ای‌ترین است. هم خانم ایراندوست و هم کادرش فوق‌العاده هستند و تغییرات زیادی در تیم داشته‌اند؛ هم سطح تمرینات را ارتقا داده‌اند و هم سطح بازی تیم را. نقاط ضعفی را که داشتیم برطرف کرده‌اند و قطعاً کاری می‌کنند که تیم به شرایط صددرصدی برسد و آخر فصل جام را بگیرد.»


Page Generated in 0.0053 sec