printlogo


کد خبر: 259428تاریخ: 1401/8/19 00:00
ریبری در مورد نجات سالرنیتانا از سقوط:
خاص‌ترین اتفاق زندگی ورزشی من بود

فرانک ریبری ستاره فرانسوی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است، در مورد دوران کاری جدید خود در کادر فنی سالرنیتانا حرف زد و همچنین از این گفت که جلوگیری از سقوط این تیم منطقه کامپانیا در فصل گذشته تا چه حد اتفاق خاصی برای او بوده است.
این بازیکن 39 ساله فرانسوی ماه گذشته اعلام کرد که به دلیل مصدومیت شدید زانو کفش‌هایش را آویزان کرده است، موضوعی که او را از تابستان از میادین دور کرد. ریبری آخرین سال زندگی ورزشی خود را با سالرنیتانا گذراند و در آن زمان ارتباط قوی با باشگاه ایجاد کرد و پس از بازنشستگی تصمیم گرفت با سرمربی تیم، دیوید نیکولا همکاری کند.
ریبری در صحبت با  سایت ایل ماتینو، ابتدا در مورد چگونگی اوضاع از زمانی که در سالرنیتانا به عنوان مربی فنی کار می‌کند، صحبت کرد: «در ابتدا این موضوع کمی عجیب بود و خیلی چیزها یک‌روزه تغییر کرد. من از این وظیفه جدید خوشحالم که می‌توانم به تیم و اعضایش کمک کنم. من با کمال میل پیشنهاد نیکولا را پذیرفتم و بسیار خوشحالم که باشگاه تمام تلاش خود را برای نگه داشتن من در سالرنو انجام داد.»
او در ادامه درباره احساسات باورنکردنی خود در یک فصل حضورش با لباس کامپانیا صحبت کرد و گفت: «حقیقتاً من جام‌های زیادی برده‌ام، اما بازی برای این تیم و نجات دادن آن از سقوط، اتفاقی خاص در زندگی حرفه‌ای من است. من هرگز برای تیمی بازی نکرده بودم که در حال تلاش برای فرار از سقوط باشد و این فوق‌العاده بود. وقتی در آخرین لحظه به این شکل تمام می‌کنی و تمام هواداران را می‌بینی که خوشحال هستند، احساس خوبی داری. این لحظه برای من مهم و فراموش نشدنی بود. خلاصه بگویم من همیشه به جمله هرگز تسلیم نشو اعتقاد دارم.»
ریبری در آگوست ۲۰۱۹ بایرن مونیخ را به مقصد سری آ ترک کرد و با انتقال آزاد راهی فیورنتینا شد. او دو سال را در این باشگاه بود و در ۵۱ بازی ۵ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد. او پس از جدایی به صورت آزاد، فصل گذشته را در سالرنیتانا سپری کرد و در ۲۵ بازی سه پاس گل داد.


Page Generated in 0.0044 sec