printlogo


کد خبر: 259423تاریخ: 1401/8/19 00:00
خبر


شروع لیگ برتر بسکتبال سه نفره از امروز
هفته نخست لیگ برتر بسکتبال سه نفره امروز برگزار می‌شود. لیگ ملی بسکتبال ۳ به ۳ در فصل پاییز با حضور ۲۷ تیم از سراسر کشور از تاریخ ۱۹ آبان آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در دو دسته لیگ برتر و لیگ دسته یک به مدت ۳ هفته به رقابت می‌پردازند.
هفته نخست رقابت‌ها به میزبانی تیم ارسلان اسپرت در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود؛ آن هم به این ترتیب که مسابقات لیگ دسته یک در روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و همچنین مسابقات لیگ برتر در روز جمعه (۲۰ آبان ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در پردیس اصلی دانشگاه برگزار می‌شود.

در پایان روز نهم ثبت‌نام
یک کاندیدای دیگر برای پارالمپیک آمد
در پایان نهمین روز نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات به ۱۲ نفر رسید. دیروز امیر ماندگارفرد تنها کسی بود که با حضور در محل کمیته ملی پارالمپیک و ارائه مدارک، آمادگی رسمی خود را برای این انتخابات اعلام کرد. او برای تصدی کرسی بازرسی و هیأت اجرایی کاندیدا شده است. تاکنون سه کاندیدا آمادگی خود را برای پست ریاست اعلام کرده‌اند. مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود و کاندیداها تا 22 آبان‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

هفته هشتم لیگ برتر والیبال
برد هشتم هراز در جدال صدرنشینان
هفته هشتم لیگ برتر والیبال در حالی با برگزاری هر هفت مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترین بازی این هفته، هراز صدرنشین در مصاف با پیکان، به هشتمین برد پیاپی خود رسید تا جایگاه خود در بالای جدول را تثبیت کند.پیکان در حالی سومین باخت خود را ثبت کرد که اردوی پیش از این بازی، یکی از پرهزینه ترین اردوهای این تیم بوده است. در حساس‌­ترین رقابت هفته هشتم که در آمل و بین
تیم­ های هراز و پیکان (تیم‌­های اول و دوم جدول) به مصاف هم رفتند که در پایان، این شاگردان بهروز عطایی در هراز بودند که توانستند با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان باشند. پیکانی­‌ها در ست اول جدال پایاپایی با حریف داشتند و با حساب 31 بر 29 بازنده شدند اما در دو ست بعدی این هراز بود که قدرت خود را دیکته کرد و با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 21 پیروز میدان شد تا به هشتمین برد پیاپی خود برسد.

نتایج کامل هفته هشتم:
هزار 3      پیکان صفر
شهرداری ارومیه صفر      پاس گرگان 3
گیتی‌پسند 2      شهرداری گنبد 3
مس رفسنجان 1      ایفا سرام 3
شهداب 3      فولاد سیرجان 2
سایپا 3      هورسان 1
نیان الکترونیک 3      راه­یاب ملل 1

 


Page Generated in 0.0046 sec