printlogo


کد خبر: 259417تاریخ: 1401/8/19 00:00
خبر


والیبال نشسته قهرمانی جهان
نخستین پیروزی برای دختران ایران
در ادامه مسابقات دور حذفی رقابت‌های جهانی والیبال نشسته در بوسنی، تیم زنان ایران بعد از شکست‌های پی در پی با پیروزی بر لهستان، نخستین برد خود را ثبت کرد و نهم شد. تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در ست اول ۲۵ بر ۱۰، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ و ست سوم ۲۵ بر ۲۱ تیم لهستان را مغلوب خود کرد. تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران برای کسب رده بهتر بین جایگاه نهم تا سیزدهم رقابت می‌کند. در پایان این رقابت‌ها، دو تیم برتر جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس را کسب می‌کنند.
 
پارادوومیدانی آسیا و اقیانوسیه
دو طلا و نقره به‌نام ایران خورد
در ادامه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در استرالیا، نمایندگان ID کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدند.در ادامه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در استرالیا، میلاد رمضانی ملی پوش ID در ماده ۴۰۰ متر با ثبت رکورد ۴۹ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و حسن دهقان دیگر نماینده ایران در ماده پرتاب دیسک به مدال نقره رسید. منوچهر حبیبی نیز در ماده پرش طول چهارم شد. مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تا روز جمعه ۲۰ آبان در استرالیا ادامه دارد.

پیروزی اسنوکرباز ایران برابر امریکا
علی روشنی‌کیا، اسنوکرباز ایران در مسابقات قهرمانی جهان حریفی از امریکا را شکست داد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر این رقابت‌ها راه یافت. رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان در حالی به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود که امیر سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشنی‌کیا نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی این رقابت‌ها هستند. در جریان این رقابت‌ها دیروز علی روشنی‌کیا در دیداری حساس به مصاف «ای جی پرابکار» از امریکا رفت که در پایان موفق شد حریف امریکایی را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و به جمع ۳۲ ورزشکار برتر این دوره از مسابقات راه پیدا کند.
 
شروع دور برگشت لیگ بولینگ از هفته بعد
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت‌های بولینگ باشگاه‌های کشور از هفته آینده آغاز می‌شود. به فاصله دو ماه بعد از برگزاری مرحله رفت نخستین دوره مسابقات لیگ بولینگ باشگاه‌های کشور، دور برگشت این رقابت‌ها طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه در شیراز و به میزبانی باشگاه بولینگ خلیج فارس برگزار می‌شود. اپال، جوانان باشگاه انقلاب، ایرانمال، پرسپولیس، انقلاب، کاوه و رهانه (تهران)، شهریار مشکین شهر (اردبیل)، بولینگ کرمان (کرمان)، اوژن و خلیج فارس (فارس)، دژ بتن و نقش جهان (اصفهان)، بیمه معلم و بناگستر کرانه (هرمزگان) ۱۵ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.


Page Generated in 0.0054 sec