printlogo


کد خبر: 259411تاریخ: 1401/8/19 00:00
مصاحبه و خبر

مظلومی: نتایج استقلال راضی‌کننده است
پرویز مظلومی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره نتایجی که این تیم در یازده هفته لیگ برتر به دست آورده به ایران ورزشی چنین گفته است: «نتایج استقلال راضی‌کننده است. ما با اختلاف 2 امتیاز نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم قرار داریم و نتایج مطلوبی به دست آورده‌ایم. این امتیاز هم قابل جبران است.» مظلومی درباره دلایل حضور استقلال در جایگاه دومی نیز این جملات را به زبان آورد: «دلایل متعددی باعث شد که استقلال در این جایگاه باشد. به اعتقاد من اگر برخی اشتباهات داوری علیه تیم ما شکل نمی‌گرفت، اوضاع امتیازی خیلی بهتر از چیزی بود که الان وجود دارد. البته باخت ابتدای فصل به سپاهان هم در این وضعیت تأثیرگذاشته است. ما کمی بدشانس بودیم وگرنه الان در صدر جدول قرار داشتیم. حتی ممکن بود اختلاف امتیازی ما نسبت به پرسپولیس قابل توجه باشد.» سرمربی سابق آبی‌ها درباره تقابل استقلال با پرسپولیس در هفته دوازدهم نیز گفت: «تاریخ این بازی مشخص شده و باید تا زمان فرا رسیدن آن بازی خوب تمرین کنیم. البته باید انتظار بازگشت ملی‌پوشان را هم بکشیم اما زمان کافی برای هماهنگی وجود دارد و من به امتیازگیری در آن بازی خوشبینم. ساپینتو تیم امیدوار‌کننده‌ای ساخته و به احتمال زیاد استقلال می‌تواند جام لیگ را هم به دست آورد.»
 
احتمال بازگشت حامدی‌فر و زواری
باشگاه صنعت نفت آبادان که وضعیت مناسبی در لیگ ندارد، به‌دنبال بازگرداندن حامدی‌فر و زواری است. این دو بازیکن ابتدای فصل به استقلال ملحق شدند اما نتوانستند در ترکیب آبی‌ها به میدان بروند. وضعیت این دو بازیکن به گونه‌ای است که بعید به نظر می‌رسد در
نیم فصل دوم هم برای استقلال به میدان بروند. البته استقلال مشکل نقل و انتقالات دارد و باید برای جداسازی بازیکنان خود ابتدا پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند تا بتواند درصورت جدایی بازیکنان، گزینه‌هایی را جایگزین کند.
 
استقلال محکوم شد
به دنبال شکایت محمدطاها فراهانی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بازگشت سلطان استقلالی به باشگاه
روز گذشته علی جباری، سلطان استقلالی‌ها دیداری با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال داشت. جباری از چهره‌های ویژه و ماندگار در فوتبال ایران است چرا که با استقلال و تیم ملی، به مقام قهرمانی آسیا رسیده، یکی از گلزن‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است و از سوی هواداران، لقب «سلطان» را دریافت کرده است. جباری در ملاقات  با دکتر فتح‌الله‌زاده، بازگشت مجدد ایشان به استقلال را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.


Page Generated in 0.0055 sec