printlogo


کد خبر: 259405تاریخ: 1401/8/19 00:00
خبر و مصاحبه



مدرک A برای سه استقلالی
سه پیشکسوت استقلال که به تازگی در کلاس درجه Aکنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرده بودند موفق شدند این دوره را با موفقیت سپری کنند. به همین دلیل هادی شکوری، آرش برهانی و خسرو حیدری در کنار هم عکس یادگاری انداختند تا تصویر پایان حضور در کلاس‌های درجه یک برای همیشه در خاطر آنها ثبت شود. البته حضور در کلاس‌های مربیگری ملاک موفقیت در این عرصه نیست و بازیکنان قدیمی استقلال اگر می‌خواهند به عنوان مربی دوران موفقی را پشت سر بگذارند باید در بسیاری از جنبه‌ها موفق باشند. به هر حال همین که استقلالی‌های قدیمی با علاقه در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنند نشان از توجه آنها به کسب دانش روز دنیای فوتبال دارد.

پیغام به یزدانی
باید با قدرت به تمرین برگردی
از باشگاه استقلال تماس‌هایی با سیاوش یزدانی گرفته شده و از این مدافع خواسته شده همچون قبل با قدرت در دور جدید تمرینات شرکت کند. در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون جدایی یزدانی به گوش رسیده اما این اخبار صحت ندارد و باشگاه استقلال نمی‌خواهد چنین بازیکن با کیفیتی را به راحتی از دست بدهد. به همین دلیل هم هست که روی بازگشت با روحیه یزدانی به تمرینات حساب ویژه شده است. گفته می‌شود یزدانی نیز موضوع جدایی خود از استقلال را جدی دنبال نمی‌کند و تنها مسأله‌ای که باعث شد جدایی این بازیکن سر زبان‌ها بیفتد علاقه برخی تیم‌های لیگ برتری برای جذب این بازیکن بلندقامت است.

سوپرجام به ما روحیه داد
همدانی: استقلال توقف‌ناپذیر است
ستار همدانی اعتقاد دارد قهرمانی در سوپر جام از نظر روحی اتفاق مطلوبی است: «قهرمانی استقلال در سوپرجام از نظر روحی و روانی اتفاق خیلی خوبی برای بازیکنان و کادر فنی بود. روند رو به رشد استقلال هفته به هفته در مسابقات لیگ برتر ادامه داشت. همچنین انگیزه بازیکنان و ساپینتو برای ادامه فصل بالاتر خواهد رفت. ضمناً گرفتن این جام توسط ساپینتو که نخستین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران بود خیلی اهمیت داشت.» همدانی معتقد است که روش بازی استقلال توقف‌ناپذیر خواهد بود: «استقلال از ابتدای فصل با تدابیر و اندیشه‌های ساپینتو به دنبال یک روند مستمر برای رسیدن به تاکتیک ایده‌آل بود که به نظر می‌رسد هم اکنون سیستم استقلال توقف‌ناپذیر است. بر همین اساس با اختلاف ۲‌ امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد و در ادامه نیز نویدبخش روزهای خوبی برای این تیم خواهد بود. به طور حتم دیدار هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس برای استقلال خیلی تعیین کننده است.»

 


Page Generated in 0.0055 sec