printlogo


کد خبر: 259399تاریخ: 1401/8/19 00:00
مصاحبه و خبر



آقاجانیان در نقش آنالیزور
کارلوس کی‌روش پس از انتصاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی از جواد نکونام به‌عنوان گزینه اصلی دستیاری خود در کادر فنی این تیم نام برد که این مسأله با مخالفت باشگاه فولاد خوزستان مواجه شد. پس از این اتفاق، کی‌روش سایر مربیان ایرانی را برای اضافه کردن به جمع دستیاران خود بررسی کرد که مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی را برگزید. احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سرمربی تیم ملی، آقاجانیان را به فدراسیون پیشنهاد داده است. کی‌روش نیز دیروز در حاشیه تمرین ملی‌پوشان، از آغاز فعالیت مارکار در تیم ملی خبر داد. مطابق اعلام سرمربی پرتغالی تیم ملی، آقاجانیان در کادر آنالیز تیم ایران حضور دارد و مسئولیت آنالیز دیدارهای تیم ملی امریکا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و بازی‌های تدارکاتی‌ این تیم برعهده اوست.

نصرتی: شبیه بازی اروگوئه باشیم صعود می‌کنیم
محمد نصرتی، مدافع اسبق تیم ملی در پیش‌بینی نتایج تیم کی‌روش در قطر گفت: «اطلاعی از تمرینات ندارم و قضاوتم بر مبنای دو بازی مقابل اروگوئه و سنگال است. در مورد اروگوئه من به جرأت می‌گویم یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیاست، چند بازیکن جوان و باکیفیت دارد و در این جام جهانی همه را غافلگیر خواهد کرد. ما مقابل این تیم نمایش خیلی خوبی داشتیم و من در این بازی خیلی به تیم ملی امیدوار شدم. بازی دوم مقابل سنگال، آن انسجام لازم در بین خطوط را نداشتیم که یکی از دلایل مهم آن می‌تواند به خاطر تغییرات زیاد در ترکیب اصلی باشد. ما در این دو بازی دو تیم ملی متفاوت دیدیم که باید بدانیم در جام جهانی با کدام یک طرف هستیم تا مبنای قضاوت‌مان باشد.»
 نصرتی اضافه کرد: «همانطور که گفتم باید ببینیم ملاک ما، تیم ملی بازی با اروگوئه است یا تیم ملیِ بازی با سنگال. اگر آن تیمی باشیم که مقابل اروگوئه بازی کرد من به جرأت می‌گویم از گروه صعود خواهیم کرد. با آن نمایش می‌توانیم ولز و امریکا را شکست دهیم و چه بسا بتوانیم حتی از انگلیس هم امتیاز بگیریم. بازی با اروگوئه واقعاً غافلگیرکننده بود و نشان از کیفیت بالای تیم ما داشت.»


مصدومیت مدافع جوان تیم ملی امریکا
مدافع امریکایی کریستال‌ پالاس در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که به دلیل مصدومیت در جام جهانی حضور نخواهد داشت. کریس ریچاردز، مدافع میانی ۲۲ ساله امریکایی که برای کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از حضور در جام جهانی بازماند. این مدافع جوان جدیدترین مصدومی است که قادر به حضور در جام جهانی نیست. این بازیکن در ماه سپتامبر از ناحیه همسترینگ آسیب دید و از زمان مصدومیت هرگز نتوانست به زمین بازی برگردد. ریچاردز از زمان پیوستن به کریستال پالاس از بایرن مونیخ تنها توانسته ۱۳۴ دقیقه بازی کند.


Page Generated in 0.0044 sec