printlogo


کد خبر: 259398تاریخ: 1401/8/19 00:00
فریاد عصبانیت سرمربی تیم ملی بر سر بازیکن محبوبش
کی‌روش از رضاییان فقط سانتر دقیق می‌خواهد


دیروز آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با نیکاراگوئه برگزار شد و کی‌روش با جدیت عملکرد بازیکنانش را زیر نظر داشت. در بخشی از تمرین که به ارسال از جناحین اختصاص داشت، کی‌روش به واسطه ذهنیتی که داشت از بازیکنان خواست تا توپ‌ها را به تیر دوم ارسال کنند و تأکید زیادی روی این موضوع داشت.
در این دقایق رامین رضاییان چند بار سانترهایش را به تیر یک فرستاد که در وهله اول سرمربی به تذکر کوتاهی اکتفا کرد.
با این حال این اتفاق بار دیگر تکرار شد که کی‌روش تمرین را قطع کرد و با فریاد خود رضاییان را مورد خطاب قرار داد.
 سرمربی پرتغالی که به نظر می‌رسید به واسطه تاکتیک مدنظر خود برای جدال با انگلیس روی هدف تیر دو حساب باز کرده و با آنالیز مدنظرش به دنبال این موضوع بود که بازیکنان ایران از آن بهره ببرند، بعد از بی‌توجهی مدافع راست تیم ملی به این موضوع رو به او با عصبانیت جملاتی را به زبان آورد و خواهان دقت بیشتر روی خواسته‌های وی شد. کی‌روش گفت: «فکر کردی کی هستی؟ رامین هستی؟ فقط به فکر سانتری اما چهارچوب را نگاه نمی‌کنی!»
رضاییان یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش طی سالیان اخیر بوده و در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا انتخاب اول این مربی برای پست دفاع راست محسوب می‌شد. او بعد از غیبت طولانی در دوره مربیگری اسکوچیچ امیدوار است که در جام جهانی این پست را پس بگیرد، ولی رقابت سختی با صادق محرمی دارد.
یکی از مهمترین ویژگی‌های بازی رضاییان تبحر او در سانتر و ارسال ضربات ایستگاهی است و به نظر می‌رسد تأکید ویژه و عصبانیت کارلوس کی‌روش نیز به دلیل انتظار بالایی است که از این بازیکن دارد.

 


Page Generated in 0.0053 sec