printlogo


کد خبر: 259391تاریخ: 1401/8/19 00:00
سرمقاله


این «کج‌سلیقگی» درمان ندارد
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی با همه آشفتگی‌ها، شلختگی‌ها، بی‌برنامگی‌ها و کج‌سلیقگی‌ها، تمام شد.
فدراسیون فوتبال با آنکه از ابتدای شهریور تا پایان آبان وقت داشت؛ اما هیچ چیز سر جای خودش نبود. این برنامه آنقدر آشفته و به هم ریخته بود که همه را کلافه کرد. اوج این بی‌برنامگی در قرائت میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی مشاهده شد و هنوز هم هیچ کس نمی‌داند چرا میثاق‌نامه را کاپیتان تیم ملی نخواند؟

 بی‌سلیقگی همیشگی
همیشه در طراحی لباس‌های ورزشی بی‌سلیقه بوده‌ایم و پاره‌ای اوقات این بی‌سلیقگی آنقدر توی ذوق زده که مسئولان ورزش مجبور به تغییر لباس‌ها شده‌اند. انگار قبل از رونمایی نمی‌شد نظر چند نفر را درباره لباس‌های طراحی شده پرسید. لباس تیم ملی برای جام جهانی 2022 هم چنین  خصوصیاتی دارد. لباس‌هایی که برای رفع تکلیف، طراحی و آماده شده‌اند، جای هیچ دفاعی باقی نمی‌گذارد. رنگ و طرح لباس آنقدر عجیب و غیرهنری است که از دیروز دلیل خنده و شوخی اهالی ورزش در فضای مجازی شده است.

 شاهکار که بود؟
مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید به این پرسش پاسخ دهد که شاهکار سه‌شنبه شب مراسم رونمایی نتیجه هنر کدام هنرمند فرهیخته بود و آیا در آن فدراسیون عریض و طویل و پرهزینه، یک آدم باذوق و سلیقه پیدا نمی‌شد که ایرادهای هنری این لباس زشت را به چشم شما مدیر توانمند بیاورد؟ مهدی تاج که ترجیح می‌دهد در فضای دایره بسته دوستان معدودش تصمیم‌گیری کند، در اولین قدم جدی برای جام جهانی 2022 قطر حسابی گل کاشت تا همه مطمئن باشند دیگر اقدامات فدراسیون در جام جهانی متفاوت قطر هم مانند این برنامه، هنرمندانه و خارق‌العاده خواهد بود. تیم ملی نماینده مردم ایران در جام جهانی است. لباس تیم ملی می‌توانست اولین حلقه بصری بین مخاطبان و تیم باشد تا حس همدلی و همراهی بیشتری با تیم کشورشان داشته باشند. حلقه‌ای که به لطف مهدی تاج و دوستانش به فنا رفت. امیدواریم بازیکنان غیرتمند تیم ملی بدون توجه به این شیرین‌کاری‌ها، در زمین همه این نقص‌ها و ایرادها را بر طرف کنند تا باز هم خلأ مدیریت توسط ساق بازیکنان جبران شود.


Page Generated in 0.0053 sec