printlogo


کد خبر: 259389تاریخ: 1401/8/19 00:00
صیادمنش: دوران مصدومیتم تمام شد، تمرین را شروع کردم
قدرت شگفتی‌سازی در جام جهانی را داریم


ناصر قراگزلو
خبرنگار
 بعد از مصدومیت ستاره ایرانی تیم هال‌سیتی، این تیم هم حال و روز خوبی در لیگ انگلیس ندارد و در رده‌های آخر جدول رده‌بندی به سر می‌برد. ستاره ایرانی که یکی از امیدهای کی‌روش در جام جهانی نیز محسوب می‌شد، چندی قبل در یکی از بازی‌های تیمش دچار مشکل از ناحیه همسترینگ شد و به همین دلیل جام جهانی را از دست داد. با صیادمنش که در انگلیس به سر می‌برد، گپ و گفتی داشتیم تا از آخرین وضعیتش با خبرشویم.
 
شرایط درمانی‌ات چطور پیش می‌رود؟
 خوشبختانه مصدومیتم کاملاً برطرف شده و با پیگیری و اقدامات پزشکی خوب و فشرده‌ای که داشتم، شرایط پایداری دارم. از روز دوشنبه نرم‌دوی و تمرینات هوازی را شروع کردم و خدا را شکر بدون مشکل کار کردم. دردی را هم در پایم احساس نکردم تا به ادامه تمرینات و وضعیت خودم امیدوار شوم. این موضوع بعد از پارگی همسترینگ برای من بهترین خبر و اتفاق ممکن بود و مرا به آینده و تکرار شرایط خوب بسیار امیدوار کرد.
تیمت هم شرایط خوبی ندارد. چه صحبتی در این مورد داری؟
 بله اما 22 هفته دیگر از بازی‌ها برای هال سیتی باقی مانده و تا پایان فصل زمان زیادی داریم تا بتوانیم امتیازات از دست‌رفته را جبران کنیم. تیم‌مان هم در جایگاه نوزدهم جدول قرار دارد که جایگاه مناسبی نیست ولی فرصت برای جبران وجود دارد و ما می‌توانیم شرایط‌مان را ارتقا داده و اوضاع‌مان را بهبود ببخشیم.
در رابطه با تیم ملی و بازی‌های حساسی که در جام جهانی در پیش داریم، چه صحبتی داری؟
 این موضوع طبیعی است که تیم ملی ما کار راحتی در جام جهانی ندارد. البته هیچ تیمی از این قاعده مستثنی نیست و همه تیم‌ها با تمام قدرت در جام جهانی حاضر می‌شوند. من به قدرت فوتبال کشورمان و پتانسیل فنی که تیم ملی دارد، خوشبین هستم و این قدرت را باوردارم.
بعضی از کارشناسان اعتقاد دارند تیم ملی می‌تواند شگفتی‌ساز این گروه باشد. نظر تو چیست؟
 در فوتبال هر چیزی امکانپذیر است. هیچ تیمی حق ندارد تیم ملی ایران را دست‌کم بگیرد. سرمربی ما کی‌روش است؛ مربی‌ای که تجربه زیادی دارد و بارها جام جهانی و تورنمنت‌های بزرگ را تجربه کرده و همین امر می‌تواند برای ما یک برگ برنده باشد. تیم ملی قدرت شگفتی‌سازی حتی مقابل انگلیس را دارد و می‌تواند در این بازی بزرگ، نمایش قابل قبولی داشته باشد. اکثر بازیکنان ما یا لژیونرهای سطح بالا هستند و یا بازیکنانی باتجربه که همگی شرایط خوبی دارند. تلاش بازیکنان در لیگ‌های مختلف نشان می‌دهد تیم ملی توانایی هر کاری دارد و قرار است ما بازی‌های خوبی ارائه دهیم. امیدوارم که با تلاش بازیکنان نتیجه خوبی رقم بخورد. در مقابل ولز و امریکا هم تیم ما قطعاً با آنالیز دقیق و شناخت کامل به میدان می‌رود تا بهترین نتایج را کسب کند. من به تیم ملی کشورم و نتایج این جام جهانی خوشبینم و فکر می‌کنم قادریم از گروه‌مان صعود کنیم. البته در دوره قبل جام جهانی هم اگر کمی خوش‌شانس بودیم به دور بعدی می‌رسیدیم.
 به نظر می‌رسد ناامید شده‌ای؟
 نه این طور نیست. من تنها 21 سال سن دارم. به همین دلیل اگر خدا بخواهد حداقل می‌توانم در چند جام جهانی آینده برای تیم ملی کشورم بازی کنم. از دست دادن یک جام جهانی آن هم در 21 سالگی باعث تمام شدن فوتبال من نیست.


Page Generated in 0.0054 sec