printlogo


کد خبر: 259383تاریخ: 1401/8/18 00:00
مصاحبه و خبر



درخواست 200میلیاردی از یک بانک
باشگاه استقلال در چند وقت اخیر با مشکلات مالی روبه‌رو شده و این در حالی است که بابت پرونده‌های خارجی هم بدهی‌های سنگینی دارد. مدیریت این باشگاه باید مطالبات عقب افتاده بازیکنان تیم را هم بدهد. در همین راستا علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم از مدیرعامل بانک شهر درخواست وام دوهزار میلیارد ریالی (200 میلیارد تومان) کرده است تا بتواند بدهی باشگاه به اعضای تیم را پرداخت کند. با توجه به اینکه در زمان مدیریت آجورلو نیز وامی از بانک شهر گرفته شده، باید دید که آیا با پرداخت این اعتبار موافقت خواهد شد یا خیر؟!

تلاش بی‌نتیجه در ماجرای پین
باشگاه استقلال در تلاش بود پین را راضی کند از خیر دریافت طلب 50 هزار دلاری خود بگذرد و این مبلغ صرف پرداخت مالیات او شود اما این رایزنی‌ها جواب نداده و باشگاه مکلف به پرداخت 50 هزار دلار به مربی سابق خود بابت قهرمانی در لیگ برتر است. قرارداد پین در زمان مدیریت احمد مددی بسته شده و حالا گردن مدیران باشگاه استقلال افتاده است.

باشگاه استقلال در شوک فرو می‌رود؟
در روزهای اخیر بارها شایعاتی پیرامون جدایی فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال شنیده شده است. گرچه برخی اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال سعی در آرام کردن اوضاع دارند و این خبرها را تکذیب می‌کنند اما همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، مدیرعامل استقلال ممکن است به دلایلی از سمت خود کناره‌گیری کند. حتی عصر دیروز شایعه‌ای درباره حضور فتح‌الله‌زاده در وزارت ورزش و تقدیم استعفای خود به وزیر ورزش منتشر شد که جالب توجه است. بدون شک اگر فتح‌الله‌زاده چنین اقدامی انجام دهد، این باشگاه در شوک تازه‌ای فرو خواهد رفت. البته باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد.

مرفاوی: بازی با انگلیس خیلی مهم است
صمد مرفاوی، پیشکسوت باشگاه استقلال همان حرفی را تکرار می‌کند که کارلوس کی‌روش روی آن تأکید کرده است. مرفاوی به بازی اول مقابل انگلیس اشاره دارد: «بازی در جام جهانی آمادگی بالایی می‌طلبد و بازیکنانی که در جام جهانی حضور می‌یابند باید در بهترین شرایط بدنی باشند. ما فرصت آن چنانی برای هماهنگی نداشتیم اما اینکه لیگ زودتر تعطیل شد به کی‌روش کمک می‌کند تا تیمش را در شرایط بهتری آماده حضور در جام جهانی کند. بازی اول برای ما مهم است. اگر با هماهنگی کامل مقابل انگلیس قرار بگیریم موفقیت در این بازی محتمل است.» مرفاوی در ادامه حرف‌هایش دلیل این موضوع را برشمرد: «اگر ما بتوانیم از انگلیس امتیاز بگیریم به طور قطع با انگیزه بیشتری مقابل ولز و امریکا قرار می‌گیریم و احتمالاً می‌توانیم از گروه صعود کنیم. امیدوارم تیم ملی برای اولین بار راهی دور بعد شود. این بازیکنان لیاقت صعود را دارند.»


Page Generated in 0.0050 sec