printlogo


کد خبر: 259376تاریخ: 1401/8/18 00:00
خبر



خبرخوب برای آبی‌ها
حضور3 بازیکن استقلال در جام‌جهانی قطعی است
گمانه‌زنی‌ها درباره لیست نهایی تیم ملی به نقطه اوج رسیده و همچنان ابهام برسر انتخاب دو، سه بازیکن برای ارسال به فیفا پا‌برجاست. به همین دلیل تردیدهایی درباره ارسال نام سه بازیکن استقلالی باقی مانده در تمرین تیم ملی به فیفا شکل گرفته و برخی براین باورند که شاید استقلال درنهایت دو سهمیه در جام جهانی داشته باشد اما پیگیری‌ها درباره وضعیت بازیکنان استقلال در تمرینات تیم ملی نشان می‌دهد که کی‌روش روی سه بازیکن باقی مانده استقلال در تمرینات تیم ملی نظر قطعی دارد و هر سه بازیکن را با خود به جام جهانی خواهد برد. درواقع علاوه برحسینی و چشمی که حضورشان در جام جهانی قطعی شده، ابوالفضل جلالی نیز در میان استقلالی‌های حاضر در جام جهانی قطر خواهد بود و این می‌تواند سود دلاری مناسبی را هم برای باشگاه استقلال به همراه بیاورد.
 
سؤال مهم درحوزه مدیریت
اگر فتح‌الله‌زاده برود چه کسی‌ می‌آید؟
یکی از سؤالاتی که این روزها حول محور مدیریت باشگاه استقلال مطرح می‌شود این است که اگر وضعیت باشگاه به نقطه‌ای برسد که علی فتح‌الله‌زاده برخلاف میل باطنی‌اش از باشگاه استقلال جدا شود، چه کسی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال برگزیده خواهد شد؟ حقیقت این است که پاسخ دادن به این سؤال دشوار است اما شاید تصمیم‌گیران در وزارت ورزش و جوانان بار دیگر سراغ افرادی بروند که درگذشته مدیرعامل باشگاه استقلال بودند و از تجربه کافی برای مدیریت در چنین سطحی برخوردارند.
 
زمزمه لغو برنامه‌های پرهزینه
اردوی خارجی به کلی منتفی خواهد شد؟
بعد از اینکه سفر استقلال به پرتغال به کلی منتفی شد و مدیران این باشگاه رفتن به زادگاه ساپینتو را مقرون به صرفه ندانستند، حالا صحبت از حضور استقلال در ترکیه است که با توجه به شرایط آب و هوایی این کشور بعید است اساساً مدیران این باشگاه به چنین سفری فکر کنند. از طرفی مشکلات مالی نیز وجود دارد که اساساً چنین سفرهایی را در برهه کنونی زیر سؤال خواهد برد و هیچ بعید نیست که باشگاه استقلال به‌دلیل بحران‌های مالی قید سفر به خارج از ایران را بزند و در همین پایتخت به تمرینات خود ادامه داده و به بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های داخلی بسنده کنند.
 


Page Generated in 0.0062 sec