printlogo


کد خبر: 259361تاریخ: 1401/8/18 00:00
مصاحبه و خبر



ژابی آلونسو:
آزمون به بازی با کلن نمی‌رسد
ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن در نشست خبری گفت که سردار آزمون به بازی امشب تیمش در زمین کلن نمی‌رسد.
مهاجم ایرانی به تازگی به تمرینات تیمش برگشته، ولی هنوز آماده بازی نیست. آزمون ممکن است بتواند در بازی شنبه تیمش مقابل اشتوتگارت برای دقایقی بازی کند. این آخرین بازی لورکوزن پیش از جام جهانی است و سردار بعد از این بازی راهی قطر می‌شود تا به اردوی تیم ملی بپیوندد.
آلونسو که تیمش شنبه توانست یونیون برلین صدرنشین را با پنج گل شکست دهد، درباره بازیکن ایرانی‌اش گفت: «آزمون به این بازی نمی‌رسد، ولی وضعیت پاتریک شیک و چارلز آرانگیز در روز بازی مشخص می‌شود. وضعیت آنها بهتر است، ولی هنوز مشخص نیست که در فهرست تیم باشند.»
یکی از سؤالات خبرنگاران از آلونسو وضعیت فلوریان ورتز 19 ساله بود که در ماه مارس رباط صلیبی‌اش پاره شد و هنوز بازی نکرده. سرمربی لورکوزن گفت: «هنوز زود است که فلو بتواند بازی کند و باید بیش از این منتظر بمانیم.»
بدین‌ترتیب ورتز شانس زیادی برای حضور در فهرست نهایی جام جهانی آلمان ندارد. آلونسو اما در این باره اظهارنظر نکرد و گفت: «باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. البته من از حضور بازیکنانم در جام جهانی حمایت می‌کنم. می‌دانم که این موضوع برای بازیکنان چقدر ارزشمند است.»


فهرست نهایی سنگال برای جام جهانی
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال، بازیکنان مورد نظرش برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 قطر را انتخاب کرد.
 تیم ملی سنگال اولین کشور آفریقایی بود که فهرست نهایی خود را برای جام جهانی منتشر کرد. سنگال در این رقابت‌ها با قطر، اکوادور و هلند همگروه است. فهرست اسامی 26 نفره سنگال به شرح زیر است:
دروازه‌بان‌ها: ادوارد مندی، آلیون بادارا فاتی و بینگورو کامارا
مدافعان: بونا سار، سالیو سیس، کالیدو کولیبالی، پاپه آبو سیسه، عبدو دیالو، یوسف سابالی، عبدولای سک و فوده بالو توره
هافبک‌ها: پاپه مطر سار، پاپه گه‌یه، نامپالیس مندی، ادریسا گانا گه‌یه، مصطفی نام، ام‌لوم اندیایه و چیکو کویاته
مهاجمان: سادیو مانه، اسماعیل سار، بامبا دینگ، کیتا بالده، حبیب دیالو، بولایه دیا، فامارا دیه‌دیو و مامه بابا تیام
نکته جالب در مورد تیم سنگال این است که در صورت صعود این تیم از گروه یک، شاگردان آلیو سیسه باید با یکی از تیم‌های صعود کننده گروه ایران بازی کنند. از این جهت نتایج و شرایط تیم سنگال می‌تواند برای تیم ایران و علاقه‌مندان به فوتبال ایران مهم باشد.



 


Page Generated in 0.0047 sec