printlogo


کد خبر: 259360تاریخ: 1401/8/18 00:00
مدیر ورزشی توپچی‌ها مخالف جذب بازیکن بالای 30 سال
علاقه میلان، آرسنال و چلسی برای جذب طارمی

حریفان پورتو ساعت‌ها برای مهار مهاجم ایرانی تیم وقت می‌گذارند اما طارمی نشان داده که هر هفته بهتر می‌شود و بسیاری از مربیان و تیم‌ها موفق به مهار او نشده‌اند. طارمی در هر بازی زهر خود را می‌ریزد؛ بنجامین باتن ایرانی که با گذر از 30 سالگی گویا اکسیر جوانی سر کشیده، باتجربه‌تر، حرفه‌ای‌تر، پرنفس‌تر و غیرقابل‌مهارتر از قبل شده و همین آمادگی باورنکردنی مهدی طارمی باعث شده تا بزرگان اروپا چشم‌هایشان را روی سن و سال او ببندند و برای جذب این بازیکن به صف شوند. در ماه‌های اخیر، اخبار متعددی از علاقه آرسنال به این بازیکن منتشر شد. روزنامه آبولا پرتغال و سان انگلیس چندی پیش در خبری اعلام کردند توپچی‌های لندن، مهاجم ایرانی اژدها را زیر نظر دارند. سان نوشته بود: «گفته می‌شود که آرسنال علاقه‌مند به جذب مهدی طارمی، به عنوان گزینه جانشین گابریل ژسوس است و ممکن است پس از جام جهانی و در ژانویه، قراردادی با پورتو برای انتقال این مهاجم منعقد شود.»
 آبولا هم در خبری اعلام کرد ادو گاسپار، مدیر ورزشی آرسنال، آماده شکستن سیاست نقل و انتقالات آرسنال با قراردادی شوکه‌کننده برای مهاجمی است که آماری فوق‌العاده‌ دارد. آرسنال به آخرین باشگاهی تبدیل شد که به دنبال مهدی طارمی مهاجم پرطرفدار پورتو است. این برخلاف رویه و سیاست مدیر فنی باشگاه آرسنال یعنی ادو است که فقط بازیکنان کمتر از 30 سال را به خدمت می گیرد اما عملکرد طارمی آنها را برای جذب او تحریک کرده است.
حالا اکرم کونور، خبرنگار معروف ترکیه‌ای و فعال در بازار نقل و انتقالات، با انتشار توئیتی  از علاقه سه غول بزرگ اروپا به جذب مهاجم ایرانی خبر داد اما نوشت که او فعلاً گزینه اصلی این تیم‌ها نیست. کونور نوشت: «مهدی طارمی همچنان در لیست میلان، آرسنال و چلسی قرار دارد اما در اولویت نیست.»
 


Page Generated in 0.0043 sec