printlogo


کد خبر: 259352تاریخ: 1401/8/18 00:00
خبر



پرسپولیس بدهی خارجی ندارد
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده رادو اعلام کرد تمامی بدهی‌های خارجی باشگاه پرداخت شده و با بررسی پرونده بوژیدار رادوشویچ هیچ بدهی خارجی دیگری نداریم. درویش گفت آخرین بدهی ما به علت محمد نادری بود که به خاطر جریمه به فیفا مبلغ ۶ هزار یورو را باید پرداخت می‌کردیم که انجام شد و برای خود او نیز حدود یکصد هزار یورو هم پرداخت شد.
 
امیدواری به شکسته شدن رأی رادو
جلسه دادگاه عالی ورزش در مورد رادوشویچ امروز برگزار می‌شود و باشگاه پرسپولیس امیدوار است از رقم اولیه حکم فیفا کاسته شود. درویش گفته دو تا از پرداخت‌هایی که صورت گرفته بود را رادو قبول ندارد اما در این خصوص اسنادی را هم ارائه می‌کنیم تا پرداخت اثبات شود. البته یکی از شروط حضور در این دادگاه آن است که شاید توافقی مسأله حل و فصل شود قبل از اینکه حکم قطعی شود و شاید این طور بتوانیم توافق کنیم این پول از جیب مردم و هواداران نرود.
 
یک جلسه مانع از سفر درویش
امیرعلی حسینی مسئول امور روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس راهی سوئیس شد تا در جلسه بررسی پرونده رادوشویچ شرکت کند.
قرار بود درویش هم در این سفر باشد اما وی اعلام کرده وقتی دیده ضرورتی برای حضورش نیست نرفته ضمن آنکه دیروز هم جلسه‌ای داشت که باید در آن حضور پیدا می‌کرد و همین مسأله مزید بر علت شد تا قید سفر را بزند.
 
شنبه 2 و نیم شروع تمرینات
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه این باشگاه به هیچ بازیکن خارجی طبق قرارداد بدهی ندارد و همه پول‌ها واریز شده یا به‌صورت نقدی پرداخت کرده‌اند گفته تمرین تیم از روز شنبه ساعت دو و نیم بعد از ظهر با حضور بازیکنان خارجی آغاز می‌شود.
 
فعلاً عمان و کویت منتفی است
یحیی مدتی قبل به باشگاه برگزاری اردوی خارجی را پیشنهاد داده و باشگاه هم از دو، سه کشور حوزه خلیج فارس پیشنهاد داشته که یکی از آنها حضور در یک تورنمنت در عمان بود اما زمان آن کمی زود بود و گل‌محمدی تأکید داشت صبر کنیم بازیکنان تیم ملی برگردند و با حضور همه بازیکنان به اردو برویم. به گفته درویش همچنین پیشنهاد اردو در کویت برای ۴ آذر بود که امکان آن وجود نداشت. ظاهراً باشگاه از یکی، دو جای دیگر هم پیشنهاد دارد که بهتر است بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم باشند که برای ادامه فصل مفید باشد.


Page Generated in 0.0044 sec