printlogo


کد خبر: 259346تاریخ: 1401/8/18 00:00
گلر سوم پرسپولیس:
رویای من حضور در تیم بایرن مونیخ است


امیررضا رفیعی، دروازه‌بان سوم پرسپولیس که با درخشش در اولین بازی پیش فصل مقابل تیم بزرگسالان توسط ولسلی ننکا به تیم بزرگسالان آمد، می‌گوید: «افتخار بزرگی است که من در جمع بهترین‌های فوتبال ایران حضور دارم و امیدوارم روزی دینم را به پرسپولیس ادا کنم و با حضور در ترکیب اصلی نشان دهم قدر این فرصت طلایی را چقدر می‌دانم.»
دروازه‌بانی که فصل قبل در نساجی حضور داشت و در کنار علیرضا حقیقی و هاروت مربی ارمنی قرمزهای قائمشهری بود، در مورد حضورش در کنار دو دروازه‌بان سرشناس پرسپولیس می‌گوید: «علیرضا بیرانوند که گلر اول ایران است و یکی از بهترین‌های آسیا محسوب می‌شود و تمرین کنار او برای من افتخار بزرگی است. من از نظر فنی و اخلاقی نکات خوبی را از او یاد گرفته‌ام و امیدوارم روزی فرا برسد که در پرسپولیس و تیم ملی بتوانم مثل او باشم. احمد گوهری هم فوق‌العاده است و با هم رفقای خوبی هستیم و او هم تجربیات ویژه‌ای را به من منتقل می‌کند. در کنار این دو دروازه‌بان برتر ایران، مربی توانمندی مانند ولسلی ننکا که هم از نظر فنی و هم اخلاق و رفتار بهترین است و خیلی چیزها را از او یاد گرفته‌ام، مربی ماست و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهد تا یک جمع فوق‌العاده را در پرسپولیس داشته باشیم. مجموعه این عوامل باعث شده در پرسپولیس حس و حال خوبی داشته باشم، حسی که در سال‌های قبل و تیم‌های قبلی‌ام آن را تجربه نکرده‌ام.»
رفیعی در مورد هدفگذاری‌اش برای آینده گفت: «در وهله اول می‌خواهم با خوب تمرین کردن و استفاده از تجربیات خوب مربیان و گلرهای دیگر تیم، فرصتی را برای حضور در دروازه پرسپولیس در بازی‌های رسمی به دست آورم و بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی بدهم. در سال‌های آینده هم رسیدن به جایگاه ثابت در پرسپولیس و رسیدن به تیم ملی از رویاهایی است که به‌دنبال تحقق آن هستم. رویای بزرگ من حضور در بایرن‌مونیخ است و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که پله به پله و مرحله به مرحله به آرزوهای فوتبالی‌ام جامه عمل بپوشانم.»
 


Page Generated in 0.0044 sec