printlogo


کد خبر: 259340تاریخ: 1401/8/18 00:00
خبر



آشفته بازار صنعت نفت آبادان
مدیران پاسخگوی هواداران خواهند بود
نتایجی که صنعت نفت آبادان در بیست و دومین دوره لیگ برتر در هفته‌های ابتدایی این رقابت‌ها کسب کرد، باعث شد تا مدیران این تیم خیلی زود به فکر تغییرات روی نیمکت این تیم بیفتند و اتفاقاً همین مدیران به سراغ مربی رفتند که کسی انتظارش را نداشت.
با حضور فیروز کریمی روی نیمکت این تیم، شاهد تغییر و تحولات زیادی نبودیم و برعکس آنچه که فیروز کریمی مدعی شده بود، نه تنها صنعت نفت آبادان نتوانست حداقل تا اینجای کار، رتبه تک‌رقمی داشته باشد، بلکه این تیم رده‌های میانی جدول را هم از دست داد و حالا با 6 امتیاز و سه امتیاز از سه تیم بالاتر، در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
با این شرایط باید قبول کرد که امیدواری زیادی به تحول این تیم برای بعد از تعطیلات لیگ برتر هم نیست و اگر همین روال در ادامه راه نیز برای صنعت نفت آبادان رخ دهد، آیا مدیران این تیم پاسخگوی آشفته بازار صنعت نفت آبادان با وجود تغییرات زودهنگام خواهند بود.


آزمونی سخت برای مازیار
ملوان با تلاش و کوشش قدیمی‌هایش توانست با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان، بازهم خودش را به لیگ برتر برساند و در بالاترین سطح فوتبال کشورمان حضور داشته باشد. با شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر، شاگردان مازیار زارع با کمترین تغییر وارد این رقابت‌ها شدند و تا اینجای بازی‌ها، ملوان عملکرد خیلی خوبی نداشته است تا جایی که قبل از بازی معوقه‌اش، در انتهای جدول حضور داشت که در نهایت با کسب سه امتیاز از بازی معوقه‌اش مقابل فولاد، توانست خود را تا رده چهاردهم جدول بالا بکشد و بالاتر از تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان قرار گیرد.
حالا این تیم 9 امتیازی از یازده بازی گذشته است، اما مهم‌تر از این امتیاز کسب شده این است که ملوان با برد به تعطیلات رفت و با شروع مجدد بازی‌ها، مازیار زارع به‌عنوان یک مربی جوان، آزمونی سخت در پیش خواهد داشت، اگر او بتواند به روند رو به رشد تیمش ادامه دهد، قطعاً روزهای خوبی را با ملوان سپری خواهد کرد.
 
 


Page Generated in 0.0052 sec