printlogo


کد خبر: 259338تاریخ: 1401/8/18 00:00
کار عجیب مسئولان نفت مسجدسلیمان
حمایت از مهاجری، مذاکره با فکری



محسن ذاکری
روزنامه‌نگار
نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر نتایج ضعیف و عجیبی گرفت که اعتراض هواداران تیم را به دنبال داشت. با این اتفاق، بحث تغییر سرمربی تیم هم به وجود آمد اما از آنجا که شرایط مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان خوب نیست و البته امکانات محدودی هم دارد، کمتر مربی به این شهر می‌رود.
با این حال، مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تصمیم گرفتند دست به تغییر نزنند تا جلسه‌ای با رضا مهاجری سرمربی تیم داشته باشند و دلایل ناکامی‌ها را بررسی کنند. در این جلسه که بعد از تعطیلی یک هفته‌ای برگزار شد، در مورد اتفاقات و دلایل شکست‌ها صحبت‌های مفصلی صورت گرفت که در نهایت 2 طرف به توافق رسیدند با قدرت کار را دنبال کنند.
در واقع بعد از این جلسه، مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان باز هم از رضا مهاجری به‌عنوان سرمربی حمایت کردند و از او خواستند به کارش ادامه دهد. گفته می‌شود باشگاه به این دلیل باز هم از مهاجری حمایت کرد که مشکل فنی وجود نداشت و شکست‌ها دلایل دیگری داشت که یکی از آنها بی‌پولی بود.
به هر حال با این جلسه، تمرینات نفت مسجدسلیمان از سر گرفته شد و این تیم در زمین شرکت نفت واقع در منطقه زیتون کارمندی، تمرینات خود را استارت زد. نفت مسجدسلیمان در آرامش، خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند و قرار است بعد از حدوداً 2 هفته به تهران بیاید تا در پایتخت هم تمریناتش را دنبال کند و بازی‌های تدارکاتی انجام دهد.
در روزهایی که نفت مسجدسلیمان در آرامش و با رضا مهاجری در تلاش برای رفع نقاط ضعف و بهتر شدن است، خبر رسید مسئولان این باشگاه با محمود فکری سرمربی تیم لیگ یکی سایپا مذاکره کرده‌اند که هدایت تیم را به عهده بگیرد.
مذاکره مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با فکری به این دلیل صورت گرفت که این سرمربی از مقبولیت خوبی در خوزستان برخوردار است و سابقه هدایت این تیم را هم در لیگ یک و هم در لیگ برتر دارد.
با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور دارد، تصور می‌شد محمود فکری هدایت این تیم را قبول کند و به خوزستان برود اما این اتفاق نیفتاد.
ظاهراً فکری از حضور در سایپا راضی است و تلاش می‌کند این تیم را به لیگ برتر برگرداند.
کاری که قبلاً با نفت مسجدسلیمان انجام داده بود. البته محمود فکری قبلاً یکسری دلخوری از مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان هم داشت که احتمالاً این مسأله هم باعث شد هدایت زردپوشان زاگرسی را فعلاً قبول نکند.
نکته جالب این است که مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان از یک طرف حمایت همه جانبه خود را از رضا مهاجری اعلام می‌کنند و از این سرمربی می‌خواهند با قدرت به کارش ادامه دهد اما از طرف دیگر با محمود فکری برای هدایت تیم صحبت می‌کنند. یکی از مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای گفته بود: «تغییر سرمربی در جلسه غیررسمی هیأت مدیره مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل و اعضای حاضر به این نتیجه رسیدند که سرمربی را در این مقطع تغییر بدهند. گزینه اول آنها محمود فکری بود که با او تماس گرفته شد. گویا محمود فکری در تماس اولیه دو روز از مدیرعامل فرصت خواست اما در تماس بعدی اعلام کرد به‌دلیل قراردادی که با سایپا دارد، ترجیح می‌دهد در این مقطع، به تغییر تیم فکر نکند.»
اگرچه تغییر سرمربی حق هر باشگاهی است و نفت مسجدسلیمان هم به‌دلیل نتایج ضعیفی که گرفته می‌تواند چنین تصمیمی بگیرد اما رفتار مسئولان باشگاه در این زمینه چندان حرفه‌ای نبود. اگر این باشگاه قصد ندارد با مهاجری کار را دنبال کند، بهتر است اول با این سرمربی قطع همکاری داشته باشد و بعد از آن به فکر سرمربی جدید باشد. یا حداقل اینکه از مهاجری حمایت نمی‌کردند و از او نمی‌خواستند کار را با قدرت ادامه دهد تا برنامه‌ریزی نمی‌کرد و خودش کنار می‌کشید.



 


Page Generated in 0.0055 sec