printlogo


کد خبر: 259334تاریخ: 1401/8/18 00:00
مصاحبه و خبر


بختیاری‌زاده: امیدوارم اتفاقات بدی در قطر نیفتد
سهراب بختیاری‌زاده، یکی از گلزنان تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی است. او در‌باره شرایط فعلی تیم ملی می‌گوید: «ما مثل دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی، خود را خوب آماده نکردیم. شاید به نوعی قدر حضور در جام جهانی را نمی‌دانیم. امیدوارم اتفاقات بدی را در جام جهانی تجربه نکنیم و بچه‌ها بتوانند به نوعی آبروداری کنند. نکته بسیار مهمی که خودم آن را در سال 2006 تجربه کردم، بار روانی است که رسانه‌ها ایجاد می‌کنند و امیدوارم که منفی نباشد. باید منطقی باشیم و قبول کنیم بازی کردن مقابل انگلیس، امریکا و تیم‌های دیگر کار سختی است. بازیکنان خوبی در خط دفاعی داریم. بازیکنان تک به تک این را در مرحله انتخابی نشان دادند. مخصوصاً در بحرین که حق اشتباه نداشتیم و بچه‌ها تقریباً همه امتیازات را کسب کردند. آنها کیفیت بالای خود را نشان دادند. بودن در تیم ملی دلیل محکمی برای این موضوع است.» او با اشاره به حریفان ایران می‌گوید: «روزهای سختی در جام جهانی داریم. سخت‌ترین بازی ما در این چند سال، بازی مقابل انگلیس است و امیدوارم که بچه‌ها بتوانند نمایش خوبی از خود ارائه کنند.»
 

کربکندی: بازی با هلند یا سقوط با هواپیما
رسول کربکندی که در جام جهانی 1978 آرژانتین به‌عنوان دروازه‌بان سوم در تیم ملی ایران حضور داشته است، درباره رقابت دروازه‌بان‌های تیم ملی در آن زمان می‌گوید: «معمولاً در فوتبال رسم بر این نیست که دروازه‌بان مدام تغییر کند. مرحوم ناصر حجازی یک دروازه‌بان باسابقه بود که در جام جهانی آرژانتین هم به‌عنوان سنگربان ثابت برای تیم ملی بازی کرد. ما در تمرینات با یکدیگر رقابت داشتیم اما می‌دانستیم که حجازی دروازه‌بان فیکس تیم ملی است، چون در میدان‌های بزرگی بازی کرده بود و در نهایت هم در جام جهانی به میدان رفت.» او به خاطره جالبی اشاره می‌کند: «قبل از جام جهانی به شکل عجیبی ما را از تیم ملی هلند ترسانده‌ بودند و جالب اینجاست که مرحوم حجازی قبل از پرواز ما از شهر کوردوبا به مندوزا از بازیکنان در هواپیما پرسید که موافقید با هلند بازی کنیم یا اینکه هواپیما سقوط کند! حتی وقتی 10 دقیقه از این بازی گذشته بود ما به خودمان می‌گفتیم، چرا گل نمی‌خوریم.»


بازدید از نواقص ورزشگاه شهید وطنی
 ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی عصر دیروز (سه‌شنبه) به همراه عادل عالیشان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسئولان ورزش استان از وضعیت ورزشگاه شهید وطنی به منظور رفع نواقص و کاستی‌های موجود بازدید کردند.  ورزشگاه شهید وطنی بعد از اینکه از ابتدای لیگ بیست‌ودوم مورد بهره‌برداری قرار گرفت، همچنان با نواقصی روبه‌روست که برطرف نشده و سازمان لیگ هم چندین بار خواستار اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکلات این ورزشگاه برای میزبانی از نساجی شده است.
 


Page Generated in 0.0064 sec