printlogo


کد خبر: 259332تاریخ: 1401/8/18 00:00
تهیدست: به توانایی آقا فیروز شک ندارم
بیان یکسری اتفاقات در حیطه وظایف من نیست

جعفر برزگر
روزنامه‌نگار
صنعت نفت آبادان به لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشته است. قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول به هیچ عنوان برای هواداران این تیم قابل قبول نیست. نفتی‌ها فصل را با رضا پرکاس شروع کردند اما خیلی هم به او فرصت داده نشد و عذرش را خواستند. فیروز کریمی انتخاب بعدی‌شان بود که این مربی هم تا امروز خوب نتیجه نگرفته است. میثم تهیدست مدافع صنعت نفت براین باور است که شرایط این روزهای تیمش دوام نخواهد داشت و آنها بعد از تعطیلات تیم دیگری می‌شوند.
 
چرا صنعت نفت در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشته است؟
چه حرفی بزنیم که بعضی‌ها نگویند بهانه می‌آورند. اما به خدا تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند، منتها یکسری اتفاقات فوتبالی که از ابتدای فصل گریبان‌مان را گرفت و بدشانسی‌هایی که آوردیم، همه و همه دست به دست هم داده تا این نتایج رقم بخورد. اما باور دارم که این طوری نمی‌ماند. متأسفانه توپ‌های‌مان گل نمی‌شود و همین استرس بازیکنان را بالا می‌برد. نمونه‌اش در بازی با پیکان، استرس از دست ندادن سه امتیاز و گل نخوردن کار دست‌مان داد و در دقیقه پایانی دروازه‌مان باز شد.
پس این تعطیلات برای تیم شما خوب بود؟
برای تیم‌هایی مثل ما که شرایط خوبی در جدول ندارند و طبیعتاً از نظر روحی هم همین طور هستند اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. ما به همین دلیل خیلی زودتر ز بقیه تیم‌ها شروع کردیم تا با پشت سرگذاشتن تمرینات بدنسازی شرایط بهتری را به دست آوریم.
نتیجه نگرفتن را نمی‌توان فقط به بدشانسی و داوری ها... ربط داد.
من درباره داوری یک مثال بزنم.
بفرمایید.
مثلاً بازی با تراکتور، دقیقه بدی گل خوردیم. فشار هواداران تراکتور و خود این تیم در خانه بی‌تأثیر نبود. موقعیت‌های کمی دادیم و یکی، دو موقعیت هم روی ضد حمله داشتیم. هفته قبل از آن هم داور یک پنالتی برای حریف گرفت. خودم حین بازی مشکوک شدم و بعد از بازی نگاه کردم. رضا اسدی از دفاع آخر ما جلوتر بود. حالا نمی‌دانم داور ثانیه‌های پایانی تحت فشار بود یا چی؟ اگر VAR بود می‌توانست کمک کند. اگر آفساید می‌گرفتند نتیجه عوض می‌شد‌. وقتی این اتفاقات می‌افتد آدم نا‌امید می‌شود، امیدوارم داوران بیشتر دقت کنند.
سرمربی شما تغییر کرد و...
بیان یکسری اتفاقات در حیطه وظایف من نیست. اما مردم آبادان همه چیز را می‌دانند، متأسفانه مصدومیت‌های چند بازیکن اصلی خیلی کارمان را سخت کرد؛ طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید، سینا مریدی، عباس بوعذار و... هیچوقت اجازه نداد که با یک تیم کامل در مسابقات حاضر شویم. هر زمان تیم ما خواست شکل خودش را به دست آورد، دو، سه بازیکن‌مان مصدوم شدند. اما الان آقا طالب عمل کرده و بعد از تعطیلات با آمادگی کامل به شرایط مسابقه می‌رسد، بقیه هم همین طور.
یعنی به آینده امیدواری؟
تیم ما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و مطمئنم می‌توانیم این شرایط را تغییر دهیم. هواداران و مردم آبادان حق دارند که نگران تیم‌شان باشند اما من به‌عنوان بازیکن خیلی خیلی امیدوارم و انتظار دارم که آنها در این شرایط حساس بیش از گذشته حمایت کنند. البته نتیجه نگرفتن فقط شامل تیم ما نیست، تیم‌هایی هستند که خیلی هزینه کردند اما اصلال خوب نتیجه نگرفتند.
اما فیروز کریمی هم نتیجه نگرفته است؟
در کاربلدی و توانایی آقا فیروز شکی نیست و کارنامه‌شان گواه همه چیز بوده و ما فقط نتیجه نگرفتیم. باور کنید بدشانسی هم می‌آوریم، مثلاً اختلاف با مس کرمان دو گل نبود که این طور شد.
لیگ امسال را چطور می‌بینی؟
لیگ امسال خیلی سخت‌تر از فصل قبل است. حتی تیم‌هایی که از لیگ یک هم آمدند به این راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. همه آنها برای بازی‌های‌شان برنامه‌ریزی دارند و همان طور که می‌بینیم فاصله تیم‌ها در بالا و پایین جدول زیاد نیست.

 


Page Generated in 0.0049 sec