printlogo


کد خبر: 259320تاریخ: 1401/8/18 00:00
ادامه روزهای سیاه لیکرز در غیاب جیمز


به نظر می‌رسد که تیم بسکتبال لس‌آنجلس به این زودی‌ها خیال بازگشت به دوران اوجش را ندارد. یاران لبران جیمز که در 9 بازی اول‌شان در فصل جدید NBA تنها دو پیروزی کسب کرده بودند، هشتمین شکست خود را هم متحمل شدند. این بار نوبت یوتا جاز بود که لیکرز میزبان را در کسب پیروزی ناکام بگذارد. جاز با کسب نهمین برد در 12 بازی‌اش در رگولار سیزن فصل جدید که سومین برد متوالی‌اش در تمام رقابت‌ها هم بود، در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس غرب ایستاد. لس‌آنجلسی هم تنها به خاطر یک باخت کمتر (البته با یک بازی کمتر) نسبت به هیوستون راکتس قعر‌نشین در رده دوم جدول ایستاده‌اند.
در غیاب جیمز، بار اصلی امتیازآوری روی شانه‌‌های راسل وستبروک و آنتونی دیویس قرار داشت. دیویس با 29 امتیاز در 29 دقیقه بازی بهترین بازیکن لیکرز بود و وست‌بروک نیز 22 امتیاز گرفت. لوری مارکانن مهاجم تیم یوتا هم با کسب 23 امتیاز، بهترین بازیکن تیمش بود.
پیروزی خارج از خانه گلدن‌استیت وریرز برابر ساکرامنتو کینگز در کنفرانس غرب، دیگر اتفاق مهم بازی‌های روز گذشته NBA بود. تیم منطقه سانفرانسیسکو که شروعش در این فصل دست‌کمی از لیکرز نداشته است، با رقم زدن چهارمین برد در یازدهمین بازی‌اش به رده دوازدهم جدول صعود کرد.


Page Generated in 0.0062 sec