printlogo


کد خبر: 259319تاریخ: 1401/8/18 00:00
آرسنال – برایتون، جام اتحادیه انگلیس
توپچی‌ها به فکر انتقام از مرغ‌های دریایی



آرسنال تلاش خود را برای پایان دادن به ناکامی ۳۰ ساله بدون کسب افتخاری در جام اتحادیه امشب، زمانی که برایتونی‌ها برای دور سوم به امارات می‌روند، آغاز می‌کند.
در حالی که توپچی‌ها از این مرحله وارد رقابت‌ها می‌شوند، مرغ‌های دریایی برای رسیدن به این مرحله قبلاً ۳ بر صفر فارست گرین را شکست داده‌اند.
تقریباً همه سؤالاتی که در مورد اعتبار آرسنال در لیگ برتر پرسیده شده است توسط جوانان میکل آرتتا پاسخ داده شده است و تنها گلایه آنها از پیروزی 1-صفر یکشنبه مقابل چلسی این بود که اختلاف گل بیشتری در استمفوردبریج حاصل نشد. اکنون تعداد بیشتری از طرفداران توپچی‌ها به این باور رسیدند که رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر قابل دسترس است، اما تیم آرتتا اکنون باید توجه خود را به جام EFL معطوف کند، رقابتی که تنها دو بار در تاریخ و آخرین بار در سال ۱۹۹۲، به قهرمان رسیده است. باشگاه لندن شمالی سال گذشته به نیمه نهایی رسید و بازی مقابل لیورپول را با تساوی بدون گل در آنفیلد در بازی رفت با 10 بازیکن پیش از باخت 2-صفر در امارات به پایان رساند.
تیم آرتتا با سه برد متوالی و سه
 کلین شیت متوالی در تمام تورنمنت‌ها وارد رقابت‌های میان هفته می‌شود و توالی پیروزی آنها در امارات اکنون به ۱۲ مسابقه رسیده است، اما برایتون نباید دست‌کم گرفته شود. آنها چلسی و ولورهمپتون را به تازگی شکست داده‌اند.
کسب سهمیه اروپایی بدون شک هدف روبرتو دزربی سرمربی برایتون خواهد بود، چون تیم او پس از ۱۳ بازی در رده ششم جدول قرار دارد، اما یک قهرمانی در جام حذفی یا اتحادیه نیز مورد استقبال طرفداران این تیم قرار خواهد گرفت، تیمی که هرگز در جام EFL قهرمانی کسب نکرده است. مرغ‌های دریایی در دو فصل گذشته دو بار در دور چهارم مقابل منچستریونایتد و لسترسیتی شکست را متحمل شده.
آرسنال سال گذشته در لیگ برتر در دیدارهای خود با برایتون نتوانست برنده شود؛ (تساوی صفر بر صفر در آمکس قبل از باخت 2-1 در امارات در ماه آوریل) و با توجه به اینکه بازیکنان ذخیره آرتتا، نتوانستند در لیگ اروپای این فصل موفق ظاهر شوند، برایتونی‌ها امیدوارند که این تیم با ترکیب دوم خود مقابل آنها قرار بگیرد.


Page Generated in 0.0056 sec