printlogo


کد خبر: 259313تاریخ: 1401/8/18 00:00
یک برد در چهار بازی آخر رئال مادرید!
اغما قبل از جام جهانی

رئال مادرید با نزدیک شدن به جام جهانی در حال محو شدن است. اولین شکست فصل در لالیگا دوشنبه شب به رایو وایکانو در وایکاس رخ داد، این شکست پس از تساوی در خانه مقابل خیرونا و شکست در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد. واضح است که لوس بلانکوس در آستانه تعطیلات جام جهانی چیزی برای ارائه ندارد، دقیقاً همان چیزی که کارلو آنچلوتی پس از شروع تماشایی این رقابت‌ها از آن می‌ترسید. آنها در چهار بازی اخیر دو شکست (لایپزیش و رایو)، یک تساوی (خیرونا) و تنها یک برد مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان کسب کرده‌اند. رئال مادرید با اولین شکست در لالیگا بعد از 13 بازی صدر را به بارسلونا واگذار کرد.

 آنچلوتی: اصلاً خوب نبودیم!
آنچلوتی بعد از بازی گفت: «شب بدی بود، اصلاً خوب نبودیم! از سطح ایده‌آل خود دور بودیم و تیم اصلاً شادابی قبل را نداشت. بازی‌های زیادی را انجام داده‌ایم و هر سه روز یک بار بازی کردن تیم را خسته کرده است. صدر را از دست دادیم و ناامید هستیم اما فصل بسیار طولانی است.» در نهایت از مربی در مورد تقابل یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول سؤال شد. او گفت: «بدیهی است که این بازی بسیار جذاب اما دشوار است. هم در آنفیلد و هم در برنابئو جو فوق‌العاده‌ای خواهد بود و قطعاً یک بازی دیدنی را شاهد خواهیم بود.»

 بنزما کجاست؟
یکی از سؤالات هواداران در بازی‌های اخیر سفیدپوشان این است که بنزما کجاست؟ بازیکنی که‌ از بند مصدومیت رها شده اما در لیست بازی‌ها قرار نمی‌گیرد! این اتفاق همه را به این باور رسانده که بنزما از مصدومیت احتمالی فرار می‌کند و برای رسیدن به جام جهانی از لیست بازی برای مادرید خارج می‌شود. این قضیه با انتقاد پیشکسوت رئالی‌ها نیز همراه بود، گوتی در برنامه ال چرینگیتو پس از باخت مادرید گفت: «من بنزما را درک نمی‌کنم. در حال حاضر مسی برای پاریس، لواندوفسکی برای بارسا و خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر برای باشگاه خود بازی می‌کنند. شما باید ریسک مصدومیت قبل از جام جهانی را بپذیرید نه اینکه اجازه دهید باشگاهتان زمین بخورد.»

 آغاز تردیدها در خط دفاعی
رئال مادرید برای اولین بار در لالیگای این فصل سه گل مقابل رایو دریافت کرد. آنها تا آن زمان بیش از یک گل در بازی‌های لیگ نخورده بودند و فقط در لیگ قهرمانان اروپا در شکست مقابل لایپزیش سه گل خورده بودند. از 20 بازی این فصل رئال مادرید، تیبو کورتوا تنها در 5 بازی کلین‌شیت داشته است و در لالیگا 13 گل دریافت کرده‌اند که در مقابل 4 گل خورده بارسلونا آمار ضعیفی به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان به تعطیلات جام جهانی نیاز دارد تا با انگیزه دوباره بعد از تورنمنت بزرگ دنیا به میادین برگردد. اما چیزی که مشخص است بعد از جام جهانی وضعیت هیچ یک از تیم‌ها مشخص نیست و نمی‌توان گفت سرمربیان بازیکنان را در چه حالتی در اختیار دارند!


Page Generated in 0.0061 sec