printlogo


کد خبر: 259311تاریخ: 1401/8/18 00:00
اعترافات خونسردانه بنجامین در دادگاه


بنجامین مندی هافبک فرانسوی تیم منچسترسیتی که به‌دلیل اتهاماتش برای تجاوز و تعرض به چندین زن مورد محاکمه قرار گرفته است، در تازه‌ترین جلسه دادگاهش به قاضی پرونده اعتراف کرد که بسیار خونسردانه و بدون نگرانی از عواقب کارهای خطرناکش در رابطه با زنان ناشناسی که قربانی شدند، با آنها ارتباط جنسی برقرار می‌کرد.
در طول تاریخ تعداد بازیکنانی که به تعرض و تجاوز متهم شده‌اند کم نبوده اما مورد بنجامین مندی به سبب اتهاماتی که به او نسبت داده شده، بسیار خاص و عجیب است، البته نه برای خودش. بازیکن 28 ساله پیشین موناکو که دو سال است به‌دلیل پرونده حقوقی‌اش از بازی برای آبی‌های منچستر محروم شده است، روز دوشنبه در دادسرای شهر چستر اعتراف کرد که برای او خیلی راحت بوده که بدون هیچ شناخت قبلی از افرادی که به خانه‌اش می‌رفتند، اقدام به برقراری رابطه جنسی به آنها کند. او همچنین این موضوع را که برای برقراری چنین روابطی به زور متوسل شده است را کاملاً تکذیب کرد و گفت هرگز هیچ یک از افرادی که ادعا کرده‌اند مورد تجاوز واقع شده‌اند را برخلاف میل‌شان مجبور به انجام کاری نکرده است.
مندی در اظهاراتش به قاضی پرونده گفت: «از 18 سالگی متوجه شدم که زن‌ها طور دیگری به من توجه می‌کنند و از وقتی که به منچسرسیتی آمدم این توجه 10 برابر شد. مطمئناً آنها به خاطر چهره‌ام جذب من نشدند بلکه به خاطر فوتبالم بود.» مندی در بخشی دیگر از اعترافاتش گفت که از اینکه از میهمانانش درخواست رابطه جنسی کند، هیچ ابایی نداشته است اما اگر آنها به او پاسخ منفی می‌دادند، به خواسته‌شان احترام می‌گذاشت. این چیزها برای من خیلی عادی است.»
مندی درباره مدتی که قبل از آزادی‌اش به قید وثیقه در زندان به سر می‌برد هم گفت: «در این مدت، برای اولین بار در زندگی‌ام، به اندازه کافی فرصت داشتم تا واقعاً به کارهایی که انجام می‌دادم فکر کنم. در زندان برای اولین بار به جز فوتبال بازی کردن، مشغول به کاری دیگر شدم و بابت آن هم 4 پوند در روز درآمد داشتم. این اتفاق باعث شد که بهتر ارزش و قدر پولم را بدانم. اگرچه بابت به زندان افتادن ناراحتم اما معتقدم که زندانی شدن به من چیزهای زیادی درباره رسم زندگی آموزش داد.


Page Generated in 0.0058 sec