printlogo


کد خبر: 259306تاریخ: 1401/8/18 00:00
مصاحبه و خبر

فلاح: کار کردن با کی‌روش افتخار است
سامان فلاح در تمرین دوشنبه مصدومیتی جزئی داشت، ولی دیروز توانست بدون مشکل تمرین کند. این مدافع جوان درباره حضورش در تیم ملی گفت: «تجربه خوبی است که کنار بازیکنان بزرگ و آقای کی‌روش کار کنم. این افتخاری است که در سن کم نصیب من شده است. همه تلاشمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانم به‌عنوان بازیکنی جوان به تیم ملی کشورم کمک کنم.»
مدافع پیکان اضافه کرد: «همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را در بازی‌های لیگ و اردوی تیم ملی داشته باشم و بقیه مسائل دیگر به نظر کادرفنی بستگی دارد و امیدوارم بتوانم یکی از بازیکنانی که در جام‌ جهانی حضور دارد، باشم. یک مصدومیت جزئی داشتم اما با رسیدگی‌هایی که انجام شد، توانستم با تیم تمرین کنم.»


دروازه‌بان انگلیس:
برای قهرمانی به قطر می‌رویم
جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیس تأکید کرد که هدف آنها در جام جهانی قطر قهرمانی خواهد بود.
دروازه‌بان اورتون به اسکای اسپرتس گفت: «پس از حضور در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یورو ۲۰۲۰، انتظارات از ما بالا رفته و با فشار بیشتر و انتظارات بالای هواداران راهی قطر خواهیم شد. البته امید زیادی به موفقیت در قطر داریم.»
پیکفورد اضافه کرد: «در جام جهانی روسیه انتظارات از ما بالا نبود اما حالا انتظاراتی وجود دارد و نتیجه همه بازی‌ها حیاتی است. برای ما بازیکنان، اعتقاد داشتن حرف اول را می‌زند. می‌دانیم که چه می‌خواهیم. می‌خواهیم این کار را به سرانجام برسانیم و قهرمان شویم.»
 پیکفورد گفت: «باید بهترین تیم‌ها را ببرید تا قهرمان شوید. هیچ شکی نیست که بسیار سخت خواهد بود اما این اعتقاد را به خودمان داریم تا جایی که می‌توانیم در این تورنمنت پیش برویم.» فهرست نهایی انگلیس پنجشنبه اعلام می‌شود و پیکفورد احتمالاً انتخاب اصلی ساوت‌گیت برای دروازه خواهد بود. این تیم در بازی اول با ایران روبه‌رو می‌شود.
 
 
استقبال ویژه از احمدعباسی در اسپانیا
سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران نخستین تمرین خود را با تیم واین آلبالی برگزار کرد. احمدعباسی بامداد دوشنبه تهران را به مقصد اسپانیا ترک کرد و پس از نزدیک به ۱۲ ساعت پرواز سرانجام وارد مادرید شد.
«دیوید راموس» سرمربی تیم واین آلبالی شخصاً برای استقبال از احمدعباسی به فرودگاه رفته بود و با اتومبیل شخصی بازیکن ایرانی را به شهر والدپنیاس برد. او پس از استراحتی کوتاه عصر دوشنبه در تمرین تیم واین آلبالی شرکت کرد و به بازیکنان دیگر معرفی شد. احمدعباسی در ادامه با این تیم تمرین کرد تا خود را آماده بازی حساس روز جمعه برابر پالما کند؛ تیمی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد دیگر بازیکنان تیم ملی ایران را در اختیار دارد.
سایت باشگاه واین آلبالی درباره حضور احمدعباسی در این تیم نوشت: «این بازیکن ایرانی شروع به آماده شدن برای سرعت بخشیدن به سازگاری و هماهنگی خود کرده است و می‌تواند از همان لحظه اول به تیم کمک کند.»

 


Page Generated in 0.0055 sec