printlogo


کد خبر: 259293تاریخ: 1401/8/17 00:00
12 روز تا جام جهانی

سون به جام جهانی می‌رسد
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام تأیید کرد که سون هیونگ مین می‌تواند تیم ملی کره جنوبی را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کند.
ستاره کره‌ای در جریان دیدار حساس تاتنهام برابر مارسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت و مجبور به سپردن صورتش به تیغ جراحان شد. بعد از این اتفاق بسیاری از رسانه‌ها از احتمال غیبت او در جام جهانی برای طی کردن دوران نقاهت پس از عمل صحبت کردند ولی کونته در مصاحبه‌ای قبل از رویارویی با لیورپول گفت: «من پس از عمل جراحی با سون صحبت کردم. او واقعاً از این شرایط ناراحت است و من این موضوع را درک می‌کنم چون بازیکن بودم و می‌دانم که جام جهانی برای بازیکنان تا چه اندازه اهمیت دارد. او بازی امشب ما را از دست داد اما من به شما اطمینان می‌دهم که او خیلی زود برمی‌گردد و می‌تواند در جام جهانی به میدان برود. سون در حال حاضر در بیمارستان بستری نیست و برای طی کردن دوره نقاهت پس از عمل به خانه بازگشته است.»
 
کوتینیو جام جهانی را از دست داد

هافبک سرشناس تیم ملی فوتبال برزیل به خاطر آسیب دیدگی نمی‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان برود. به گزارش اسپورت، فیلیپ کوتینیو بعد از درخشش در لیورپول بود که راهی بارسلونا شد اما در آبی‌اناری‌ها عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. او فصل قبل به لیگ برتر انگلیس برگشت و پیراهن استون‌ویلا را برتن کرد و در همان چند بازی ابتدایی به اندازه تمام دوران حضورش در آبی‌اناری‌ها گلزنی کرد. کوتینیو اما در فصل جاری با بدشانسی مواجه شده است و روزهای سختی را در استون‌ویلا تجربه کرده است.
این هافبک برزیلی امیدوار بود که حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را تجربه کند اما مصدومیت او به گونه‌ای است که نمی‌تواند سلسائو را همراهی کند. کوتینیو به خاطر آسیب‌دیدگی تا ۱۰ هفته نمی‌تواند به میدان برود و به همین خاطر قطعاً در جام جهانی به میدان نخواهد رفت. البته برزیل در خط حمله وضعیت بسیار خوبی دارد و غیبت کوتینیو نمی‌تواند باعث نگرانی کادر فنی و هواداران شود آن هم در شرایطی که این بازیکن از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.
 
جمال موسیالا: با ذهنیت قهرمانی وارد قطر می‌شویم

مهاجم تیم ملی آلمان عنوان کرد این تیم به‌دنبال قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. به گزارش بیلد، جمال موسیالا فصل فوق‌العاده‌ای را در بایرن سپری می‌کند و نقشی اساسی در تیم هانسی‌فلیک دارد. موسیالا در جام جهانی قطر رویای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان جهان را در سر دارد. جمال موسیالا درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: هدف اصلی ما این است که مدعی خوبی برای عنوان قهرمانی باشیم. ما با این ذهنیت وارد مسابقات می‌شویم که بتوانیم جام را ببریم. باید به قهرمانی ایمان داشته باشید.


Page Generated in 0.0062 sec