printlogo


کد خبر: 259286تاریخ: 1401/8/17 00:00
خبر



ستاره ایرانی ریسک نکرد
استراحت جهانبخش خبر خوب برای کی‌روش
علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردی‌ویژه هلند 8 بازی انجام داده و 3 پاس گل به ثبت رسانده، پس از نیمکت‌نشینی کامل در دو دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها، برابر وولندام فرصت بازی به دست نیاورد. ملی‌پوش ایرانی فاینورد بعد از مصدومیت در دیدار هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل اشتورم گراتس اتریش، در بازی برابر لاتزیو به طور کامل روی نیمکت بود که در مسابقه با وولندام هم این اتفاق برای او افتاد تا او در آستانه جام جهانی صرفاً به استراحت بپردازد. استراحت جهانبخش خبر خوبی برای تیم ملی و کی‌روش خواهد بود. چرا که شاید با بازی برای فاینورد، مصدومیت این ستاره ایرانی تشدید هم می‌شد. فاینورد که با کسب پیروزی مقابل لاتزیو ایتالیا و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به استقبال وولندام آمده بود، توانست حریف خود را با دو گل مغلوب کند تا ۲۷ امتیازی شود و مجدداً به رده سوم جدول لیگ اردی‌ویژه هلند برگردد.
 
 
سیزدهمین بازی فصل مدافع ایرانی
محرمی پای ثابت بردهای دینامو
در چهارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب در حالی که مثل بازی اخیرش مقابل چلسی صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، در استادیوم ماکسیمیر مقابل سیبنیک رده هشتمی قرار گرفت. یاران محرمی برخلاف دو دیدار اخیرشان در لیگ کرواسی که یک شکست و یک تساوی داشتند، مقابل سیبنیک با برتری قاطع حریف خود را شکست دادند تا روند ناکامی‌های‌شان نیز پایان پیدا کند. دینامو زاگرب به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کرد تا ۳۸ امتیازی شود و با 4 امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر نسبت به هایدوک اسپلیت، صدرنشین لیگ یک کرواسی بماند. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب پس از نیمکت‌نشینی در مسابقه هفته گذشته برابر اوسی‌یک، مقابل سیبنیک ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و سیزدهمین بازی فصل خود را در لیگ کرواسی انجام داد.
 

پایان روند پیروزی‌های تیم یونانی
انتخاب آ.ا.ک میلاد جای احسان
یاران محمدی و حاجی‌صفی در آ.ا.ک آتن که در 7 مسابقه رسمی اخیرشان فوق‌العاده ظاهر شده و یک پیروزی در جام حذفی و ۶ برد متوالی در سوپر لیگ یونان داشتند، در هفته یازدهم و برابر آستراس تریپولیس نتوانستند به همین روند ادامه بدهند و بازنده زمین را ترک کردند. آ.ا.ک آتن در شبی که کسب هر نتیجه‌ای جایگاه دوم جدول آنها را در سوپر لیگ یونان تغییر نمی‌داد، به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل آستراس تریپولیس رضایت داد تا ۲۵ امتیازی شود و فاصله امتیازی‌اش با تیم صدرنشین پاناتینایکوس به ۶ برسد. میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ.ا.ک آتن در دومین مسابقه پیاپی و نهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان، حضور ۸۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش مقابل آستراس تریپولیس داشت و فرصت عرض اندام به احسان حاجی‌صفی نرسید.
 


Page Generated in 0.0066 sec