printlogo


کد خبر: 259265تاریخ: 1401/8/17 00:00
خبر


نساجی به اردوی ترکیه می‌رود
نساجی که در آخرین دیدار خود که مربوط به سوپرکاپ بود، نتیجه را به استقلال واگذار کرد، از هفته آینده و بعد از چند روز مرخصی، تمرینات خود را استارت خواهد زد. حمید مطهری که پیش از شکست در سوپرکاپ موفق شده بود با کسب چند نتیجه مطلوب و شکست رقبایی مثل فولاد و گل‌گهر خبرساز شود، طبق برنامه اعلام شده قرار است اردوی آماده سازی تیمش را در ترکیه دنبال کند. نساجی اردوی آماده سازی پیش فصل خود را نیز در ترکیه دنبال کرده بود و اکنون این تیم قصد دارد برای آماده سازی ادامه فصل نیز اردوی خارجی خود را در ترکیه دنبال کند.


باشگاه فولاد:
گمانه‌زنی‌ ها را تکذیب می‌کنیم
باتوجه به گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها مبنی بر جذب بازیکن توسط تیم فولاد خوزستان، این تیم روز گذشته در این باره بیانه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:
«به اطلاع هواداران می‌رسانیم که برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی نام بازیکنانی را به‌عنوان اینکه در آینده جذب تیم فولاد خوزستان می‌شوند، مطرح می‌کنند که این موضوع را قویاً رد می‌کنیم. از آنجا که باشگاه فولاد خوزستان همواره احترام به اصول اخلاقی و حرفه‌ای را سرلوحه کار خود قرار داده و همچنین فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر آغاز نشده است؛ نام بردن از بازیکنانی که تحت قرارداد با سایر باشگاه‌ها می‌باشند از اصول حرفه‌ای‌گری به دور است. لذا تا شروع قانونی مهلت ورود به بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل، کلیه موارد و گمانه‌زنی‌ها را قویاً تکذیب می‌کنیم. هواداران عزیز هوشیار باشید که طرح اینگونه مسائل در روحیه تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت و چنانچه در شروع نقل و انتقالات، سرمربی و کادر فنی تغییرات یا جذب بازیکنان جدیدی را مد نظر داشته باشند، همانند گذشته باشگاه اقدام قانونی خود را انجام خواهد داد.»


منشا این بار زود می‌آید؟
گادوین منشا در فصل بیست و یکم لیگ برتر با 14 گل آقای گل شد. او بعد از پایان فصل، قرارداد همکاری خود را با نارنجی‌پوشان تمدید کرد تا بتواند اوضاع خوبی برای نارنجی‌پوشان داشته باشد. با این حال منشا در روز 28 تیرماه و با غیبت 16 روزه به تمرینات بازگشت. همین موضوع روی تمرکز و تمرینات مهاجم مس رفسنجان تأثیرگذار بود. مهاجم نیجریه‌ای هنوز نتوانسته در فصل بیست و دوم گلزنی کند. از این حیث فشار روانی زیادی روی منشا وجود دارد. منشا در یکی از محدود واکنش‌هایش به شرایط این فصل، این روزها را «مضخرف» خوانده بود. بازیکنی که محمد ربیعی او را الماس سیاه خوانده بود در صورتی که نتواند تا نیم‌فصل شرایطش را اصلاح کند، احتمالاً از جمع نارنجی‌پوشان رفسنجانی کنار گذاشته می‌شود. در حالی که قرار است تمرینات مس رفسنجان در وقفه لیگ برتر از اواخر هفته جاری آغاز شود، اما بازیکنان خارجی تا روز یکشنبه برای بازگشت به کشور مهلت دارند. این بیم وجود دارد که مهاجم نیجریه‌ای با تأخیر به ایران بازگردد. تأخیر در بازگشت می‌تواند برای منشا مشکل‌ساز شود. بویژه که ربیعی بارها رضایتش از شیمبا را اعلام کرده است.

 


Page Generated in 0.0071 sec