printlogo


کد خبر: 259259تاریخ: 1401/8/17 00:00
مصاحبه و خبر



قادری: به سقوط فکر نمی‌کنیم
محمد قادری هافبک تیم فوتبال ملوان درباره نتایج خوب تیمش در دو هفته اخیر می‌گوید: «بعد از باخت به پرسپولیس دو نتیجه خوب گرفتیم که تراکتور را در تبریز متوقف کردیم و تیم خوب فولاد را هم در زمین خودمان شکست دادیم. تراکتور و فولاد جزو تیم‌های پرمهره لیگ برتر هستند، ولی خدا را شکر در مصاف با آنها نتایج خوبی گرفتیم و برای ادامه لیگ امیدوارتر شدیم. ملوان بعد از چند سال دوباره به لیگ برگشته و طبیعی است که برای به دست آوردن شکل واقعی خود نیاز به زمان داشته باشد. اکثر تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر می‌آیند چنین شرایطی دارند.» او به آینده تیمش بسیار امیدوار است: «ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کنیم، چون تیم خوبی داریم. ملوان خوب فوتبال بازی می‌کند و حتی در روزهایی که شکست خوردیم، اطمینان داشتیم به روزهای خوب گذشته برمی‌گردیم. در چند بازی هم واقعاً بدشانسی آوردیم در غیر این‌صورت بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.»

 
عبدی: تعطیلی طولانی لیگ آزاردهنده است
مهرداد عبدی هافبک تیم فوتبال نساجی درباره شکست تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم و حتی در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم اما وقتی قرار است بازی بدون تماشاگر برگزار شود پس باید به‌صورت کامل قانون برای هر دو تیم رعایت شود. در ورزشگاه تعدادی از هواداران استقلال حضور داشتند که حتی به تیم ما توهین و فحاشی کردند و این اصلاً درست نبود. برای ما جای سؤال داشت که چطور آنها به ورزشگاه آمده‌ بودند، ولی هواداران ما اجازه نداشتند به کرمان بیایند تا در ورزشگاه حاضر شوند.» او با انتقاد از برنامه‌ریزی برای سوپرجام این‌طور می‌گوید: «مطمئناً سازمان لیگ می‌توانست برنامه‌ریزی بهتری برای این بازی داشته باشد و شهرهای دیگری بودند که به‌دلیل داشتن استادیوم‌های بهتر می‌توانستند از این بازی میزبانی کنند، اما در نهایت کرمان انتخاب شد و مشکلاتی که همه دیدند به وجود آمد.» عبدی با اشاره به تعطیلی لیگ می‌گوید: «فعلاً باید در تمرینات خودمان را آماده شروع مجدد لیگ کنیم و این تعطیلی طولانی آزاردهنده است.»


ذوب‌آهن و استقلال خوزستان محکوم شدند
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دو پرونده اعلام کرد.
با توجه به شکایت بابا محمدی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۲۵۹ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۹ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.
در پرونده شکایت وحید شیخ‌ویسی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.


Page Generated in 0.0048 sec