printlogo


کد خبر: 259249تاریخ: 1401/8/17 00:00
شروع عالی ویلا با اونای امری
کاپیتان نحس شیاطین سرخ

اریک تن هاخ همه را شگفت‌زده کرد وقتی کریستیانو رونالدو را به عنوان کاپیتان منچستریونایتد برای بازی با استون ویلا برگزید و با نخستین پیروزی اونای امری به عنوان مربی ویلا پشیمان شد. میزبان ظرف 11 دقیقه اول بازی به دو گل رسید. یونایتد با پاسخ دادن یکی از گل ها در نیمه اول امیدوار شد اما اوایل 45 دقیقه دوم امیدش به یأس مبدل شد. امری نمی توانست انتظار شروعی بهتر از این روی نیمکت ویلا داشته باشد. او کنار زمین دیوانه وار خوشحالی می کرد و حق داشت. ویلا تیمی کاملا متفاوت نسبت به زمان استیون جرارد شده بود و صحبت های مربی اسپانیایی بین دو نیمه تاثیرگذار بود برای اینکه کار را زودتر تمام کنند.

تصمیم نادرست
رونالدو برای نخستین بار زیر نظر مربی هلندی بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت و هواداران از این تصمیم استقبال نکردند چون خیلی نمی گذرد از بازی با تاتنهام که فوق‌ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان نیمکت را ترک کرد و جنجال آفرید. در عمل هم جواب نداد. یونایتد در نیمه اول یک تیم کاملا بی نظم بود که نیاز به یک نیروی محرکه قدرتمند داشت. رونالدو در بازی بد شیاطین سرخ نه قدرت رهبری داشت نه الهام‌بخش بود.

اهمیت فرناندز
برونو فرناندز به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد و جایش بدجوری خالی بود. در این فصل گاهی مورد انتقاد قرار گرفته اما بدون این بازیکن 28 ساله یونایتد خلاقیت لازم را نداشت، به راحتی جا‌می‌ماند و در حمله به اندازه کافی خطرناک نبود. قدرت رهبری و تعادل هم در خط میانی نبود تا مشخص شود فرناندز چقدر برای تیم تن هاخ اهمیت دارد.

اشتباهات تن هاخ
تصمیم به دادن بازوبند کاپیتانی به رونالدو تنها اشتباه بحث‌برانگیز مربی هلندی نبود. بعد از بازی ضعیف دون فان دبیک در هفته گذشته دوباره هموطنش را در ترکیب قرار داد و وقتی دید تیم با مشکل مواجه شده در تغییر خیلی کند عمل کرد. شیاطین سرخ خیلی خوش‌شانس بودند که نیمه اول را با نتیجه 2 بر یک به رختکن رفتند اما تن هاخ بین دو نیمه تعویضی نداشت و به تیمی که خیلی ضعیف بازی کرده بود، دست نزد. وقتی بعد از سه دقیقه فاصله دوگله ویلا با یونایتد برگشت، تن هاخ تاوان کارش را داد.

خط میانی افتضاح
فان دبیک تنها بازیکن ضعیف خط میانی افتضاح یونایتد نبود. کاسمیرو و کریستین اریکسن به خوبی از یکدیگر حمایت نکردند و روی دو تا از گل‌های ویلا غافلگیر شدند. روی گل سوم هم جیکوب رمزی بدون هیچ مزاحمتی به محوطه جریمه یونایتد رسید. فرد و اسکات مک تامینای در این فصل بازیکنان کاملی نبودند اما تن هاخ نباید هر دو را بیرون می گذاشت.
 


Page Generated in 0.0056 sec