printlogo


کد خبر: 259242تاریخ: 1401/8/17 00:00
چهار نکته کلیدی از کنفرانس مطبوعاتی اینزاگی پس از دربی ایتالیا
اینتر از این شکست آسیب زیادی می‌بیند


سیمونه اینزاگی، پس از باخت ۲ بر صفر اینتر مقابل یوونتوس در تورین در کنفرانس مطبوعاتی به ۴ نکته اشاره کرد. نراتزوری، یکشنبه شب با وجود نمایش عالی در نیمه اول شکست خورد. اینزاگی پس از بازی درباره مشکلات اینتر در  بازی‌های خارج از خانه و در مسابقات بزرگ صحبت کرد و گفت: «واضح است که ما سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه را انجام دادیم، اما باید پیشرفت کنیم. یوونتوس از سه شوت سمت دروازه به دو گل دست یافت. ما بهترین موقعیت‌ها را داشتیم و گل نزدیم، بنابراین باید پیشرفت کنیم. این شکست سرعت ما را کم می کند و احتمالاً شایسته آن نیستیم، اما فوتبال همین است. گل نزدن در نیمه اول یک تأسف بزرگ است.»
از مهاجم و مربی سابق لاتزیو درباره اینکه آیا همچنان اینتر را بعنوان یک تیم مدعی در رقابت‌های کسب عنوان می‌بیند پرسیده شد؟
«بدیهی است که هنوز ۲۵ بازی باقی مانده است. این شکست سرعت ما را کند می‌کند اما باید این باخت را پشت سر بگذاریم. ما باید در بازی‌های بزرگ پیشرفت کنیم، باید بیشتر تلاش کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.»
آیا اینتر در نیمه دوم خیلی به خود مغرور شد یا فقط بدشانس بود؟
«مطمئناً غروری در کار نبود، ولی به بدشانسی هم اعتقادی ندارم. برخی از بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان انجام دادیم سخت‌تر بود، اما توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم. امشب باید چند تاکتیک بکار می‌گرفتیم تا جلوی ضدحملات را بگیریم و از گل‌های یوونتوس جلوگیری کنیم.»
آیا شما نگران عدم واکنش اینتر در هنگام گلزنی هستید؟
«این اتفاق قبلا افتاده بود که نباید می‌افتاد. ما بعد از گل اول آنها وقت‌کشی کردیم. تیم بعد از یک اتفاق منفی خیلی آسیب می‌بیند. ما به تیرک زدیم و بلافاصله بعد از آن گل خوردیم، گل اول روی ما تأثیر گذاشت.» بعد از این برد، اینتر شاهد جهش یوونتوس در جدول سری آ بود. آنها اکنون با 11 امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین و 3 امتیاز کمتر از آتالانتا در رده چهارم هستند. چهارشنبه پیش رو، آنها در آخرین بازی خانگی خود در سال به مصاف بولونیا می‌روند.
 


Page Generated in 0.0068 sec