printlogo


کد خبر: 259238تاریخ: 1401/8/17 00:00
خبر


پس از عنوان چهارمی در جام جهانی تهران
صعود سابریست‌های جوان
مسابقـــــــــــــــــــات جام جهــــــــــــــانی شمشیربازی سابر جوانان به میزبانی تهران برگزار و تیم ایران به‌عنوانی بهتر از چهارمی دست پیدا نکرد. رده نه چندان خوبی که البته به خاطر عدم حضور جوانان ایران در رقابت‌های بین‌المللی در سال‌های کرونا، امتیاز قابل قبولی به حسابشان ریخت. پس از این مسابقات رده‌بندی جهانی اعلام شد و تیم کشورمان با صعود 16 پله‌ای در رده نوزدهم دنیا قرار گرفت.
ازبکستان، مصر و ایتالیا تیم‌های اول تا سوم رده‌بندی جهانی در رده جوانان سابر هستند.


تور آزاد والیبال ساحلی
یک برد و یک باخت برای ایران
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در تور آزاد والیبال ساحلی گام نخست را محکم برداشت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.
در سومین مسابقه روز نخست عبدالحامد میرزاعلی و آرش وکیلی در ترکیب ایران یک و نارش تامپرا و کریشنا راجو مودونوری از تیم هند در قالب گروه A در زمین اصلی به مصاف هم رفتند که نمایندگان ایران با امتیازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند.
همچنین تیم دیگر ایران با ترکیب ضرغام منصوری و حبیب ناصری به مصاف تایلند رفت و مغلوب این تیم شد. ضرغام منصوری و حبیب ناصری در این دیدار با امتیازات 21 بر 9 و 21 بر 19 و با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف شدند.
تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از دیروز (دوشنبه 16 آبان) در بندرعباس آغاز شده و تا 20 آبان ادامه دارد.


رقابت 7 تیم در لیگ برتر گلف
قرعه‌کشی لیگ برتر گلف در سال ۱۴۰۱ برگزار و برنامه مسابقات با حضور ۷ تیم لیگ برتری مشخص شد. منطقه آزاد اروند، معراج مسجدسلیمان، هیأت گلف قم، کسری افق هندیجان، ملی حفاری اهواز، نفت و گاز مسجدسلیمان و هیأت گلف اصفهان تیم‌هایی هستند که در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گلف شرکت کردند. پیش از این 9 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند.


واعظ موسوی کاندیدای پارالمپیک شد
در پایان روز هفتم از مهلت ثبت‌نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سید‌محمد کاظم واعظ موسوی برای عضویت در هیأت اجرایی کاندیدا شد. او که تنها کاندیدای روز هفتم بود، با حضور در محل کمیته ملی پارالمپیک، مدارکش را ارائه کرد. واعظ موسوی سال‌ها در بخش روانشناسی ورزش فعالیت کرده است. تا پایان روز هفتم، سه کاندیدا برای ریاست و همین تعداد هم برای نایب رئیسی ثبت‌نام کرده‌اند. پنج نفر برای هیأت اجرایی، یک نفر برای خزانه‌داری و دو نفر هم برای پست بازرس کاندیدا شده‌اند. ثبت‌نام از داوطلبان واجد شرایط تا ۲۲ آ بان ماه ادامه دارد و مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک نیز ۲۲ آذر ماه برگزار
می‌شود.
 


Page Generated in 0.0066 sec