printlogo


کد خبر: 259226تاریخ: 1401/8/17 00:00
مصاحبه و خبر


چرا صادقی در ترکیب استقلال بازی نمی‌کند؟!
امیرعلی صادقی اخیراً در تمرین تیم ملی درخشید به طوری که کی‌روش او را به عنوان یک بازیکن آینده‌دار وصف کرد. حال سؤال این است که چرا صادقی جایی در تیم ساپینتو ندارد؟ سرمربی پرتغالی در طول این فصل نشان داده تا جایی که بشود سعی می کند به تمام بازیکنانش بازی بدهد. حالا شاید بد نباشد به این بازیکن نیز که هم در بازی‌های تدارکاتی و هم در تمرین تیم ملی درخشیده است اعتماد بیشتری کند. در ترکیب استقلال بازیکنان زیادی فرصت بازی پیدا کردند که نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. امیرعلی صادقی پتانسیل این را دارد که بتواند پدیده تیم ساپینتو شود، باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی در ادامه راه لیگ بیست و دوم به جوان باانگیزه تیمش شانس بیشتری خواهد داد یا خیر.
 
خسرو: خط خورده‌های استقلال برای جام ملت‌ها تلاش کنند
حیدری در حاشیه تمرین تیم ملی با کی‌روش و سید‌مهدی رحمتی همکلام شده بود، خسرو درباره اظهار‌نظر کی‌روش پیرامون سفیدی موهای مهدی رحمتی عنوان کرد: «کی‌روش گفت رحمتی بعد از سرمربیگری موهایش را سفید کرده، اما چون خسرو دستیار است، هنوز موهایش سفید نشده است. واقعاً هم موهایم هنوز آنقدر سفید نشده! به کی‌روش گفتم خیلی خوشحالم که دوباره به فوتبال ایران بازگشتی و این کار خیلی بزرگی بود. فارغ از نتیجه‌ای که در جام جهانی می‌گیریم.» مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص رقبای ایران عنوان کرد: «انگلیس دنبال قهرمانی در جام جهانی است. به عنوان بازی اول، اصلاً بازی آسانی نیست. از طرف دیگر فکر نکنید که بازی مقابل امریکا و ولز آسان است. ولز پدیده یورو بوده است. شاید نسبت به انگلیس یک مقدار امیدوارتر باشیم. اما تقابل با دو تیم دیگر گروه هم آسان نیست. حیدری درباره خط خوردن 3 بازیکن ملی‌پوش استقلال گفت: «بازیکنانی در استقلال داریم که لیاقت ملی‌پوش شدن در جام جهانی را دارند. اما به بازیکنان تیم که خط خوردند اعلام کردم با حفظ آمادگی، خودشان را برای جام ملت‌ها حفظ کنند».
 
بازگشت کاوه قطعی نیست!
بعد از اینکه باشگاه استقلال پیش از شروع فصل نتوانست لیستش را خالی کند، کاوه رضایی با قراردادی به مدت نیم فصل به تراکتور رفت تا در نیمه دوم بازی‌ها به استقلال برگردد. با این حال رضایی در تراکتور هفته‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده و این موضوعی است که ساپینتو را برای بازگشت این بازیکن دچار تردید جدی کرده است. استقلال به طور قطع در نقل و انتقالات مهاجم هدف جذب خواهد کرد اما ممکن است آن مهاجم بازیکنی به جز کاوه رضایی باشد. باید به این موضوع مهم توجه داشت که رضایی در تراکتور آنچنان درخشان نبوده که نسبت به مهاجمان کنونی استقلال برتری محسوسی داشته باشد.

 


Page Generated in 0.0044 sec