printlogo


کد خبر: 259219تاریخ: 1401/8/17 00:00
مصاحبه و خبر



سرخاب:
استقلال کامل‌ترین تیم ایران است
عباس سرخاب، پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام گفت: «استقلال یک تیم مسلط و مصمم بود و بازی سوپرجام یک دیدار یکطرفه بود. نساجی حرفی برای گفتن نداشت و به اعتقاد من بازیکنان استقلال چه به لحاظ فنی و تاکتیکی به حق‌شان رسیده‌اند. از دید من استقلال به واسطه مهره‌های خوبی که دارد، الان کامل‌ترین تیم ایران است. پیشکسوت استقلال درباره شهرآورد پیش رو گفت: «قطعاً ما دوست داریم استقلال برنده این دیدار باشد. استقلال در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال ایران است و فوتبالی که این تیم ارائه می‌دهد یک بازی تهاجمی است. سرعت انتقال دفاع به حمله در استقلال بسیار بالاست و آقای ساپینتو سیستم بسیار خوبی را برای تیم‌ خود انتخاب کرده است. به اعتقاد من استقلال می‌تواند در لیگ هم موفق باشد. مهاجم سرشناس استقلال در دهه هفتاد که این روزها به عنوان عضو کادر فنی تیم ملی جوانان فعالیت می‌کند، در پایان درباره وضعیت این تیم گفت: «خدا را شکر تمرینات به خوبی پیش می‌رود و خودمان را هم برای مسابقات اسفند ماه آماده می‌کنیم. دو بازی سخت با قطر و استرالیا داریم و امیدواریم بتوانیم با تدابیر کادرفنی، فدراسیون و مسئولین در این مسابقات سربلند باشیم.»

قابل توجه ریکاردو
سندی بر آمار متوسط گلزنی استقلال
استقلال تا کنون 12 بار موفق به گلزنی شده که این عدد با توجه به یازده هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته قابل قبول است. اما عملکرد خط حمله استقلال آنجا زیر سؤال می‌رود که طبق آمار این تیم با امید گل 38/15، بالاترین میزان شانس گل را در لیگ جاری به دست آورده است. استقلال با این میزان امید به گل باید تعداد گل‌های بیشتری را در لیگ برتر به نام خود ثبت کند. در حال حاضر پرسپولیس تعداد گل زده کمتری از استقلال دارد اما چهار تیم دیگر در خط حمله عملکرد بهتری در قیاس با استقلال داشته‌اند که ریکاردو ساپینتو باید به این موضوع مهم توجه داشته باشد. استقلال اگر در خط حمله گلزن‌تر عمل کند شانسش برای رسیدن به قهرمانی لیگ قطعاً بیشتر خواهد شد.

سؤال تکراری بازیکنان
پاداش سوپرجام کی پرداخت می‌شود؟
بازیکنان استقلال توقع داشتند بعد از قهرمانی در سوپرجام بلافاصله از سوی مدیرعامل تشویق شوند اما به دلایلی هنوز اقدامی از سوی فتح‌الله‌زاده برای پرداخت پاداش بازیکنان انجام نشده است. مدیرعامل استقلال در حال حاضر به حدی در تنگنای مالی قرار دارد که پاداش‌های قبلی را از طریق دوستان خود تأمین کرد و حالا نیز برای راضی کردن بازیکنان که منتظر پرداخت سه برابری پاداش سوپرجام هستند نیز باید همین اقدامات را انجام دهد تا بازیکنان به پاسخ سؤالات خود درباره زمان پرداخت سوپرجام برسند.

 


Page Generated in 0.0056 sec