printlogo


کد خبر: 259212تاریخ: 1401/8/17 00:00
خبر

نورافکن: صعود از گروه نشدنی نیست
امید نورافکن، بازیکن تیم‌ملی در حاشیه تمرین دیروز گفت: «اردوی سختی را از لحاظ تمرینی پشت سر گذاشتیم. پنجشنبه بازی دوستانه با نیکاراگوئه داریم. امیدوارم در آن بازی برنده شویم و نکات تاکتیکی سرمربی را انجام دهیم.»
او در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهد که عضو تیم‌ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد، گفت: «تمام تلاشم را برای داشتن بهترین عملکرد در تیم‌ملی دارم. آرزوی هر بازیکنی بازی در تیم‌ملی است و تمام تلاشم را می‌کنم.»
مدافع چپ سپاهان درباره کار کردن با کارلوس کی‌روش گفت: «آن انرژی‌ای که آقای کی‌روش برای تیم‌ملی و کارش می‌گذارد به ما انرژی می‌دهد و خیلی خوشحالم که با او کار می‌کنیم.»
نورافکن در پایان در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار به صعود از گروه جام جهانی است، اضافه کرد: «کار ما خیلی سخت است. تیم‌های گروه ما تیم‌های خوبی هستند. تمام بازیکنان آن سه تیم در سطح اول بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند. کار نشدنی نیست ولی باید واقعیت‌ها را قبول کنیم.»

ناهار خاص تیم ملی در زمین چمن
بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از پایان تمرین نوبت صبح دیروز، ناهار خود را در چمن کمپ تیم‌های ملی صرف کردند. این اولین بار است که کی‌روش چنین تصمیمی گرفته و به نظر می‌رسد که با این کار خواسته صمیمیت بین بازیکنانش را بیشتر کند و تنوعی در برنامه‌های روزانه تیم ملی بدهد.
سایت فدراسیون فوتبال درباره این ماجرا توضیح داده است: «بازیکنان در سفره‌ای که در وسط زمین چمن کمپ انداخته شده بود حاضر شدند و ناهار خود را در کنار اعضای کادر فنی تیم ملی میل کردند. پس از صرف ناهار، کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواست با استفاده از رل و تشکی که در کنار سفره ناهار آماده شده بود، برای دقایقی به‌صورت درازکش به تمرین امروز فکر کنند.»

مصدومیت کاپیتان تیم ملی زنان
در جریان دیدار شهرداری سیرجان و خاتون بم، بهناز طاهرخانی، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران مصدوم شد و ممکن است دو بازی بعدی تیم ملی مقابل بلاروس را از دست بدهد.
حوالی دقیقه ۳۰ دربی کرمان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، برخورد بهناز طاهرخانی ملی‌پوش تیم خاتون بم با شبنم بهشت، مهاجم ملی‌پوش شهرداری سیرجان باعث مصدومیت کاپیتان ارزنده تیم ملی شد. ملی‌پوشان باید بلافاصله بعد از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر خود را به کادر تیم ملی در مجموعه ورزشی الیاف معرفی می‌کردند تا آماده دو بازی تدارکاتی با بلاروس شوند.
در صورتی که مصدومیت بهناز طاهرخانی جدی باشد، زهرا سربالی به‌عنوان کاپیتان در دیدارهای آتی همراه تیم ملی خواهد بود. تیم ملی فوتبال زنان در روزهای شنبه ۲۱ آبان و سه‌شنبه ۲۴ آبان در استادیوم آرارات تهران به مصاف بلاروس خواهد رفت.
 


Page Generated in 0.0047 sec