printlogo


کد خبر: 259188تاریخ: 1401/8/16 00:00
خبر



شکست پونفرادینا با گلر ایرانی
طلسم عابدزاده نشکست
در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا ۲ اسپانیا، پونفرادینا که امیر عابدزاده را پس از یک هفته غیبت در ترکیب دوباره درون دروازه داشت، در ورزشگاه مونیسیپال بوتارکوئه به مصاف تیم رده سیزدهمی لگانس رفت. پونفرادینا که هفته گذشته در غیاب امیر عابدزاده توانسته بود به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و کلین‌شیت داشته باشد، برابر لگانس موفق نشد مجدداً به این هدف برسد و بازنده زمین را ترک کرد. یاران عابدزاده که بعد از هفت مسابقه ناکامی در رسیدن به پیروزی هفته قبل طلسم‌شکنی کرده و طعم برد را چشیدند، مقابل لگانس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند تا ۱۶ امتیازی بمانند و در رتبه هفدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا قرار بگیرند. امیر عابدزاده، گلر ایرانی پونفرادینا در یازدهمین بازی فصل‌اش مقابل لگانس نتوانست دومین کلین‌شیت خود را به ثبت برساند و دو بار دروازه‌اش باز شد.
 

ششمین بازی فصل برای سامان
آفساید بدموقع به ضرر قدوس
سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که در دو دیدار اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود و این هفته مقابل ناتینگهام فارست از دقیقه ۸۶ به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش به زمین رفت، در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نزدیک بود گل سوم را بزند که شوت او با اختلاف کمی از کنار تیرک به بیرون رفت اما ثانیه‌هایی پس از این شوت و صحنه‌ای که قدوس در موقعیت آفساید قرار گرفت، ناتینگهام فارست در آخرین موقعیت بازی با یک گل به خودی کار را به تساوی کشید تا امتیازهای این فصل خود را دو رقمی کند و در سمت مقابل برنتفورد هم با تساوی ۲ بر ۲ و رسیدن به امتیاز ۱۶، موقتاً در جایگاه دهم جدول لیگ جزیره بایستد. سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که مثل تمام بازی‌های انجام شده این فصل حضور کوتاه مدت در ترکیب تیمش مقابل ناتینگهام فارست داشت، ششمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را انجام داد.
 

شکست پوشکاش با مهاجم ایرانی
زاهدی ناکام در گلزنی
در ادامه هفته چهاردهم لیگ مجارستان، پوشکاش در حالی که برخلاف دو مسابقه اخیرش شهاب زاهدی را در ترکیب ابتدایی داشت، در ورزشگاه پانچو آرنا به مصاف تیم رده سومی کیشواردا رفت. یاران زاهدی که طی دو دیدار قبلی خود نتوانسته بودند به پیروزی برسند و یک شکست و یک مساوی داشتند، این بار هم در گرفتن سه امتیاز ناموفق بودند و مقابل کیشواردا مغلوب شدند. پوشکاش که هفته گذشته با درخشش زاهدی یک امتیاز گرفته بود، با نتیجه یک بر صفر مقابل کیشواردا شکست خورد تا ۲۱ امتیازی بماند و فرصت صعود به رتبه سوم جدول لیگ مجارستان را از دست بدهد. شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی پوشکاش که 5 گل در ۱۴ مسابقه این فصل لیگ مجارستان به ثمر رسانده، پس از درخشش و دبل هفته قبل، در حضور ۸۱ دقیقه‌ای مقابل کیشواردا ناموفق بود.
 


Page Generated in 0.0061 sec