printlogo


کد خبر: 259187تاریخ: 1401/8/16 00:00
طارمی بعد از درخشش دوباره با پورتو
از مصدومیت و غیبت در قطر نمی‌ترسم

پورتو در هفته دوازدهم لیگ پرتغال به مصاف پاکوس د فریرای قعرنشین رفت و با درخشش طارمی توانست با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست بدهد. مهدی طارمی که مثل همیشه در ترکیب پورتو حضور داشت، به جز گل اول، روی سه گل دیگر تیمش در این بازی نقش داشت و یک بازی درخشان بر جای گذاشت؛ هرچند سهم او در این دیدار یک گل بود. ستاره ایرانی پورتو گل دوم تیمش را با یک حرکت عالی و ضربه بغل پا به ثمر رساند، گل سوم را با یک پاس در عمق ساخت و چهارمین گل تیمش هم که یک گل به خودی بود، با تحت فشار گذاشتن مدافع حریف اتفاق افتاد. مهدی طارمی با این نمایش موفقیت‌آمیز در جریان برتری پر گل پورتو، جلوتر از اوانیلسون که دو گل زده بود، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با پاکوس د فریرا، از نگاه لیگ پرتغال انتخاب شد.
طارمی درباره بازی با پاکوس د فریرا گفت: «از ابتدا بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. بازی را کنترل کردیم و توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم و چهار گل زدیم. البته هر بازی متفاوت است و گاهی اوقات اتفاقی می‌افتد که باعث می‌شود کنترل بازی را از دست بدهید.»
ستاره ایرانی پورتو با گلزنی مقابل فریرا که پس از 4 هفته در لیگ برتر پرتغال برای او اتفاق افتاد، با 6 گل زده پشت سر گونکالو راموس(بنفیکا) و فران ناوارو(ژیل‌ویسنته) ۷ گله، در رده دوم جدول برترین گلزنان قرار گرفت. ضمن اینکه بعد از درخشش طارمی مقابل پاکوس د فریرا، لوئیس ده فریتاس خبرنگار پرتغالی به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و گفت: «مهدی طارمی بهترین شماره 9 است که پورتو پس از جکسون مارتینز داشته است. او یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه است.»
طارمی در پایان درباره شرایط خوب خود قبل از جام جهانی و اینکه چقدر به فکر مصدوم نشدن قبل از این رویداد است، گفت:‌ «جام جهانی تمرکز من را به‌دلیل ترس از مصدومیت منحرف نمی‌کند. من فقط به پورتو فکر می‌کنم. ابتدا کار را در اینجا تمام می‌کنم و سپس در مورد جام جهانی فکر می‌کنم. من فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم.»
 


Page Generated in 0.0043 sec