printlogo


کد خبر: 259178تاریخ: 1401/8/16 00:00
مرد تصمیم‌های پرخطر


حمیدرضا عرب
روزنامه نگار

پیش از آنکه ریکاردو ساپینتو هدایت استقلال را به دست بگیرد، مدیران سابق استقلال مساعی بسیاری در راه به خدمت گرفتن نکونام برای قبول مربیگری در استقلال داشتند که تلاش آنها درنهایت نتیجه‌ای به همراه نداشت و جواد نکونام با انتشار پیامی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و هواداران استقلال حضور در این دایره پررمز و راز را به زمان دیگری موکول کرد.
همین فرایند بعد از بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران تکرار شد و سرمربی پرتغالی تیم ملی اصرار داشت نکو در کنارش پروژه حضور در جام جهانی 2022 قطر را به سرانجام برساند اما او باز هم در مقابل این پیشنهاد عقب‌نشینی کرد.
آخرین واکنش سرمربی فولاد نیز تأییدی بود بر بی‌میلی او برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران. جواد نکونام با دست رد زدن به مربیگری در استقلال و تیم ملی در حقیقت همان اهدافی که برای خودش در اهواز ترسیم کرده بود را دنبال خواهد کرد. او پای این جمله که گفته بود: «در اهواز به‌دنبال یک برنامه سه‌ساله است» ایستاده است. این ایستایی زمانی بیشتر در برابرمان نمود پیدا می‌کند که می‌بینیم حاضر نیست در اسفبارترین وضعیت ممکن اهواز را به مقصد تیم ملی
ترک کند. او پای اهدافش ایستاده و قصد فرار از اهواز را ندارد که جای تقدیر دارد؛ هرچند که به جواد بابت آنچه در7 هفته اخیر با فولاد خلق کرده، انتقادات بسیاری است اما ماندن پای آرمان‌هایی که در اهواز برای خودش ترسیم کرده، ستودنی جلوه می‌کند.
 


Page Generated in 0.0055 sec