printlogo


کد خبر: 259177تاریخ: 1401/8/16 00:00
محمد پنجعلی:
پرسپولیس از هر لحاظ تیمی کامل است

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص شرایط و نمایش بازیکنان این تیم در یازده هفته‌ای که از لیگ گذشته گفت: پرسپولیس هفته به هفته بهتر شد و هر چه از بازی‌ها گذشت ما چهره پر قدرت‌تری را از بازیکنان دیدیم و شاهد بودیم که بازیکنان با هماهنگ‌تر شدن نمایش‌هایی را ارائه دادند که واقعاً در حد چهره مدعی قهرمانی بود.
او در ادامه افزود: پرسپولیس امسال واقعاً تیم باکیفیتی دارد و در هر پست دو بازیکن حضور دارند به همین دلیل رقابت خیلی خوبی در تیم به وجود آمده رقابتی که موجب شده تا بازیکنان بیشتر پیشرفت کنند و کیفیت فنی بالایی را از خود ارائه دهند
پنجعلی در رابطه با کم ساخته شدن موقعیت گل توسط هافبک‌های پرسپولیس تأکید کرد: هافبک‌های پرسپولیس بهترین هستند و به لحاظ توانایی فنی قادرند که بهترین نمایش‌ها را ارائه دهند اما از آنجا که در این فصل شاهد تغییراتی در خط میانی بودیم ناهماهنگی‌هایی در بین هافبک‌ها وجود داشت اما هر چه از بازی‌ها گذشت ما شاهد این نکته بودیم که بازیکنان خط میانی پرسپولیس بین خط دفاع و خط حمله توازن خوبی به وجود آوردند و نظم خوبی به تیم بخشیدند این مسأله در زمان حمله مشهود بود به شکلی که در هر بازی شاهد بودیم که هافبک‌ها موقعیت‌های خوبی را برای مهاجمان به وجود آوردند. خوشبختانه در خط میانی پرسپولیس بازیکنانی حضور دارند که تنوع تکنیکی بالایی دارند به همین دلیل قادرند در خط میانی با روش‌های مختلف خواسته‌های تکنیکی سرمربی را برآورده سازند و در سطحی بالا بازی کنند.
مدافع میانی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس علاوه بر اینکه داخل زمین بازیکنان خیلی خوبی دارد روی نیمکت هم از بازیکنان مستعدی بهره می‌برد. چنین تیمی مشخصه‌های قهرمانی دارد چون از هر لحاظ تیم کاملی است و به نوعی دست سرمربی تیم برای اجرای سیستم‌های مختلف و برتری بر حریفان باز است. چنین تیمی شانس اول قهرمانی است. بازی دربی هم برای هر دو تیم سرخابی بازی خاصی است و به شرایط جدولی ارتباطی ندارد و شرایط روحی روانی و استفاده از موقعیت‌ها در آن بازی تعیین‌کننده است اما با وجود این کیفیت فنی بالاتر بازیکنان پرسپولیس و بازیکنان خارجی که در تیم حضور دارند موجب می‌شود که نسبت به برد در دربی خوشبین‌تر باشیم و شرایط فنی بهتری را برای این تیم پیش‌بینی کنیم.
 


Page Generated in 0.0048 sec