printlogo


کد خبر: 259171تاریخ: 1401/8/16 00:00
خان‌محمدی: فقط اتفاقات می‌تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند


حسن خان‌محمدی مدافع راست سابق پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس در یازده هفته‌ای که این تیم در لیگ سپری کرد به لحاظ فنی گفت: پرسپولیس در ابتدای بازی‌ها کمی ناهماهنگ نشان داد اما هر چه گذشت شرایط فنی سرخپوشان بهتر شد و بازیکنان توانستند خواسته‌های فنی سرمربی‌شان را در زمین پیاده کنند. پرسپولیس این فصل تیم کاملی است نکته‌ای که اجازه داده تا سرمربی این تیم تنوع زیادی در کارش داشته باشد و حریفان را در هر بازی تحت فشار قرار دهد.
مدافع راست سابق پرسپولیس در ادامه افزود: پس از چند سال که پرسپولیس دفاع راست ششدانگی نداشت امسال خوشبختانه سرخپوشان مدافع راست خیلی خوبی را در اختیار دارند. مدافع راستی که در دفاع و حمله عالی است و توانسته از آن جناح حملات خوبی را روی دروازه حریفان تدارک ببیند. دانیال سانترهای خیلی خوبی را ارسال می‌کند و حتی قادر بود در لیست کی‌روش هم حضور داشته باشد اما به هر حال در این لیست قرار نگرفت. نکته‌ای که حتی گفته شد ممکن است این بازیکن را تا حدودی از لحاظ روحی دچار مشکل سازد.
خان‌محمدی تأکید کرد: تیم پرسپولیس در ابتدای لیگ شرایط خیلی خوبی داشت اما بعد از وقفه‌ای که به وجود آمد در دو بازی نتایج خیلی خوبی نگرفت و روند عالی‌اش تا حدودی متوقف شد اما باز هم خیلی خوب ادامه داد تا اینکه صدر را دوباره پس گرفت و با چند نتیجه خیلی خوب با صدرنشینی به تعطیلات رفت. موضوعی که امیدوارم باز هم با تعطیلات طولانی موجب افت پرسپولیس نشود و با برنامه کادر فنی و تمرینات منظم و بازی‌های دوستانه‌ای که برگزار خواهد شد تا حدودی در شرایط بازی باقی بماند و فرم خوب خودش را حفظ کند.
خان‌محمدی خاطرنشان ساخت: بازی با مدعیان قهرمانی که شروع آن دربی خواهد بود و کسب امتیازات چنین بازی‌هایی که برای پرسپولیس حکم شش امتیاز را خواهد داشت بسیار مهم است از این رو برد می‌تواند پرسپولیس را در صدر نگه داشته و روند مثبت نتیجه‌گیری را حفظ کند. پرسپولیس شرایط خیلی خوبی برای قهرمانی دارد و فقط اتفاقات است که می‌تواند تیم را از قهرمانی دور کند.


Page Generated in 0.0045 sec