printlogo


کد خبر: 259166تاریخ: 1401/8/16 00:00
خبر و مصاحبه



پورموسوی:
 برای مدعی ماندن باید هر هفته بهتر شویم
سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان درباره پیروزی ۶ بر صفر تیمش مقابل چوکا تالش می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم و واقعاً به این برد نیاز داشتیم. از بازیکنانم که احساس مسئولیت خود را نشان دادند تشکر می‌کنم. در حال فاصله گرفتن از جدول بودیم و به برد نیاز داشتیم که خوشبختانه با تمریناتی که داشتیم و تلاش بازیکنانم و نیز حمایت باشگاه و هیأت مدیره به این برد دست پیدا کردیم.» بازی سختی مقابل چوکا داشتیم زیرا تیم‌هایی که مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرند با تمام وجود بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند اما مطمئن باشید بازیکنانم احساس مسئولیت را درک کرده‌اند و اگر بخواهیم مدعی بمانیم باید هفته به هفته بهتر باشیم که حداقل تا تعطیلات، بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم.»
 
مخالفت با استعفای قلعه‌نویی
روز گذشته جلسه هیأت رئیسه کانون مربیان فوتبال ایران با حضور اعضا برگزار شد. امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر به‌دنبال انصراف از حضور در هیأت رئیسه کانون مربیان فوتبال ایران بود چرا که معتقد بود اگر قرار باشد برای کاری وقت نداشته باشد بهتر است پستی را اشغال نکند؛ البته هر کمکی از دست او بر بیاید انجام می‌دهد. این موضوع با مخالفت اعضای کانون مواجه شد و آنها با تشویق قلعه‌نویی خواستار ادامه
همکاری وی شدند.

امیدواری خیبری‌ها   
کار بزرگ خیبر وقتی مشخص می‌شود که بدانیم استقلال ملاثانی در 31 بازی گذشته خود در لیگ دسته اول شکست نخورده و یک رکورد بی‌نظیر را ثبت کرده بود؛ شاگردان کمالوند اما با 4 گل این طلسم را شکستند و البته که 3 امتیاز شیرین دیگر را به دست آوردند. این 3 امتیاز حالا خیبر را با احتساب حذف امتیازات دیگر تیم‌ها مقابل شهرخودرو به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ یک رسانده است. آن هم در شرایطی که آنها فقط 3 امتیاز کمتر از شمس آذر دارند و البته یک بازی کمتر انجام داده‌اند. جالب است بدانید که تنها عدد صفر جدول رده‌بندی لیگ یک جلوی نام خیبر نوشته شده؛ عددی که نشان می‌دهد خیبر در فصل جاری هیچ شکستی را تجربه نکرده و این موضوع یک فاکتور مثبت برای آنها است. نتایج اخیر و صعود قابل ملاحظه خیبر در جدول رده‌بندی لیگ یک، مردم لرستان را به رقم خوردن اتفاقی تاریخی امیدوار کرده است. بدون تردید اولین صعود خیبر به لیگ برتر تحقق رویای چندین ساله مردمانی است که همواره فوتبال را عاشقانه دنبال کرده‌اند.

 


Page Generated in 0.0048 sec