printlogo


کد خبر: 259164تاریخ: 1401/8/16 00:00
بازیکنان کم‌کار به باشگاه معرفی می‌شوند
نفت مسجدسلیمان با مهاجری ادامه می‌دهد


سمیرا شیرمردی
خبرنگار

نفت مسجدسلیمان که در 4 هفته ابتدایی لیگ 8 امتیاز کسب کرد و حتی به صدر جدول هم رسیده بود، بعد از تعطیلات لیگ دگرگون شد و شکست‌های عجیبی متحمل شد. این تیم در بازی مقابل نساجی مازندران با 4 گل شکست خورد، برابر گل‌گهر سیرجان با نتیجه 5 بر صفر باخت، در بازی با تراکتور با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد اما در بازی با مس رفسنجان به تساوی رسید. با این تساوی به نظر می‌رسید نفت مسجدسلیمان به روزهای خوبش برمی‌گردد اما این تیم در بازی با ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 5 بر یک شکست خورد تا بالاخره صدای اعتراض هواداران نفت مسجدسلیمان بلند شود. این نتیجه آنقدر بد و عجیب بود که هواداران مسجدسلیمانی معتقد بودند آبروی شهرشان رفته است. به همین دلیل خواستار برکناری همزمان هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان و رضا مهاجری سرمربی تیم شدند.
بعد از این اتفاقات جلسه هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شد تا مشکلات تیم بررسی و دلایل شکست‌ها شناسایی شود. در این جلسه حتی صحبت از تغییر سرمربی تیم هم شد اما قرار بود بعد از تعطیلات یک هفته‌ای تمرینات، در مورد ماندن یا رفتن رضا مهاجری تصمیم‌گیری شود. در این مدت، خبر رسید باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری است. ظاهراً رضا عنایتی هم اصلی‌ترین گزینه جانشینی رضا مهاجری بود اما گفته می‌شود عنایتی قرار است هدایت تیم امید ایران را به عهده بگیرد. به همین دلیل به مسجدسلیمان نمی‌رود.
البته شرایط مسجدسلیمان جوری است که به نظر می‌رسد هر مربی قبول نمی‌کند به این تیم برود. اگرچه این تیم هواداران پرشور و فهیمی دارد که هر مربی را مشتاق می‌کند هدایت نفت مسجدسلیمان را به عهده بگیرند اما امکانات شهر مسجدسلیمان محدود است و به عنوان مثال حتی یک هتل برای اسکان سرمربی ندارد. با این شرایط، کار باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید سخت شده بود. اگرچه مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تصمیم صددرصدی برای تغییر سرمربی نداشتند اما همین محدود بودن و کمبود سرمربی، باعث شد آنها از رضا مهاجری باز هم حمایت کنند.
با این شرایط مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان بعد از تعطیلات با رضا مهاجری جلسه گذاشتند تا دلایل شکست‌ها بررسی شود. جلسه به خوبی پیش رفت و در نهایت از باشگاه زرد خوزستانی خبر رسید رضا مهاجری می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد. البته ظاهراً شرایط تیم متفاوت با گذشته خواهد شد. قرار است یکسری بازیکن جدید و امید به تیم اضافه شوند و یکسری بازیکن کنار بروند. در مورد بازیکنانی که قرار است کنار گذاشته شوند حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. گفته می‌شود کادرفنی بازی‌های اخیر تیم را به صورت دقیق بررسی و نفراتی که مشکوک به کم‌کاری بودند را شناسایی کرده است. به این ترتیب احتمال می‌رود به زودی با این نفرات جلسه گذاشته شود تا دلیل عملکرد ضعیف‌شان را بیان کنند. در صورتی که آنها بتوانند کادرفنی را قانع کنند، در تیم می‌مانند اما در غیر این‌صورت با گزارش عملکردشان به باشگاه معرفی می‌شوند تا در مورد آنها تصمیم گرفته شود.
به این ترتیب احتمال می‌رود نفت مسجدسلیمان در روزهای آینده با تغییرات عجیبی مواجه خواهد شد. به هر حال این تیم حالا در شرایط خوبی در جدول قرار ندارد و به همین دلیل تلاش می‌کند به روزهای خوبش برگردد. رضا مهاجری این شرایط را قبلاً در مس کرمان تجربه کرده بود و خودش کنار رفت اما این بار حمایت‌های باشگاه و علاقه‌اش به نفت مسجدسلیمان باعث شد به کارش ادامه دهد و به دنبال حل مشکل باشد. او دیگر نمی‌خواهد اشتباه گذشته خود را تکرار کند و به راحتی از کم‌کاری بازیکنانش نمی‌گذرد. مهاجری تصمیم دارد با حضور کل اعضای کادرفنی‌اش و به خصوص هومن افاضلی مدیرفنی تیم، عملکرد تک تک بازیکنان را مورد بررسی قرار دهد و کم‌کارها را با اطمینان شناسایی کند و با آنها جلسه بگذارد.
این جلسات در روزهای آینده برگزار خواهد شد که باید دید در نهایت کدام بازیکنان کنار خواهند رفت. در مورد بازیکنان جدید هم با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تیم نفت مسجدسلیمان بسته است، مهاجری قصد دارد ریسک کند و بازیکنان امید را به تیم بیاورد تا هم استعدادهای مسجدسلیمان به فوتبال معرفی شود و هم اینکه مشکلات تیم را برطرف کنند.


Page Generated in 0.0049 sec