printlogo


کد خبر: 259158تاریخ: 1401/8/16 00:00
عجیب‌ترین هفته لیگ یک
مدعیان باختند، طلسم ملاثانی شکست

هفته دوازدهم لیگ یک بدون شک عجیب‌ترین هفته این رقابت‌ها بود. جایی که در آن مدعیان شکست خوردند و خیبر خرم‌آباد به جمع مدعیان رسید. مسأله مهم در این هفته، رد و بدل شدن 24 گل در 8 بازی بود. این هفته هم مثل 2 هفته گذشته بازی تیم شهرخودرو مشهد به‌دلیل مشکلاتی که دارد، لغو شد. تیم مشهدی این هفته میهمان پارس جنوبی جم بود که این بازی برگزار نشد.

شیوا شیرمردی
خبرنگار

در مهم‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین فجرسپاسی شیراز میزبان خوشه‌طلایی ساوه بود که این بازی با شکست شاگردان مهدی رجب‌زاده به پایان رسید. در این بازی که با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ساوه‌ای تمام شد، ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 4 علی آل‌کثیر از حریف پیش افتاد اما در دقیقه 39 علیرضا کاظمی بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 48 هم سجاد اژدر از روی نقطه پنالتی برای خوشه‌طلایی گل زد تا برنده این بازی باشند و فجر صدر را از دست بدهد.
در دیگر بازی مهم این هفته تیم مدعی شمس‌آذر قزوین مقابل تیم پایین جدولی ون‌پارس اصفهان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. در این بازی که در اصفهان برگزار شد، پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 و علی‌اصغر اعرابی در دقیقه 25 برای شمس‌آذر گل زدند اما در اتفاقی عجیب گل‌های دقیقه 63 و 64 توسط ابوذر صفرزاده و محمدامین کاویانی برای ون‌پارس، نتیجه را برگرداند و بازی را به تساوی کشاندند. البته این تساوی باعث شد شمس‌آذر صدر را از فجر پس بگیرد و بالاتر از همه تیم‌ها بایستد. نکته جالب این بازی اخراج ارسلان آزادی در دقیقه 86 از شمس‌آذر و میثم آقایی از ون‌پارس در دقیقه 89 بود.
بازی خیبر خرم‌آباد و استقلال ملاثانی هم از آن بازی‌های عجیب بود. استقلال ملاثانی که در رده سوم قرار داشت با امید زیادی مقابل خیبر خرم‌آباد قرار گرفت تا رکورد شکست‌ناپذیری خود را دنبال کند اما این بازی با نتیجه پر گل 4 بر صفر به سود شاگردان فراز کمالوند تمام شد. به این ترتیب خیبر به رده سوم رسید و استقلال ملاثانی تا رده پنجم نزول پیدا کرد.
مس شهربابک که روند خوبی را در پیش گرفته است به سومین پیروزی پیاپی خود هم دست یافت. مس شهربابک این هفته موفق شد تیم چادرملو اردکان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. گل‌های این بازی را رضا فیروززاده دقیقه 15 و علیرضا ولی‌زاده در دقیقه 90 به ثمر رساندند.
تیم شهرداری همدان هم موفق شد بعد از 3 هفته تساوی، بالاخره به پیروزی برسد. شهرداری همدان در بازی خانگی مقابل آرمان‌گهر با خوش‌شانسی به پیروزی یک بر صفر رسید. در این بازی در دقیقه 30 یک پنالتی نصیب آرمان‌گهر شد که سجاد حسین‌زاده نتوانست آن را گل کند. به این ترتیب در دقیقه 40 مهدی خلج برای شهرداری همدان گل زد تا این تیم برنده میدان لقب بگیرد.
تیم سایپا که این روزها شرایط خوبی دارد، موفق شد خلیج‌فارس ماهشهر را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. در این بازی حسن نجفی در دقیقه 23 و 80 و رضا خالقی‌فر در دقیقه 59 توانستند دروازه حریف را باز کنند.
اما پرگل‌ترین بازی این هفته در اهواز رقم خورد. جایی که استقلال خوزستان توانست تیم پایین جدولی چوکای تالش را 6 تایی کند. در این بازی علی وزیری‌پناه گل زد و موفق شد در دقایق 4، 36، 2+45 و 80 دروازه چوکا را باز کند. جواد آقایی‌پور در دقیقه یک و کی‌خسرو سیاهپور در دقیقه 41 دیگر گل‌های تیم سیروس پورموسوی را به ثمر رساندند.
تنها بازی بدون گل این هفته در آستارا برگزار شد. در این بازی تیم شهرداری آستارا مقابل دریا بابل به تساوی رضایت داد.

 


Page Generated in 0.0054 sec