printlogo


کد خبر: 259141تاریخ: 1401/8/16 00:00
خیال سیتی راحت است
مأموریت نجات با فرمانده هالند



ارلینگ هالند دوباره به نجات منچسترسیتی آمد و گل پیروزی این تیم را در دقیقه 95 بازی با فولام زد. برای نخستین بار در این فصل سیتی در آستانه از دست دادن امتیاز در خانه بود که مهاجم نروژی از روی نقطه پنالتی هجدهمین گل فصل خود را زد. در واقع از دقیقه 60 که هالند به زمین آمد، پیروزی برای سیتی اجتناب‌ناپذیر بود، آنها یک گل می‌خواستند و چه کسی بهتر از او؟ شگفت‌انگیز اینکه تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف‌شده نتوانست گل بزند. البته گل زد اما با سختگیری به‌دلیل آفساید مردود شد. روی ضربه پنالتی هم برند لنو درست تشخیص داد اما توپ از زیر بدنش وارد دروازه شد.
یک گل دیگر
خولین آلوارس، خرید تابستانی سیتی بعد از بازی عالی‌اش مقابل سویا یک گل دیگر در این بازی زد. مهاجم آرژانتینی از مأمور مهار خود خلاص شد و کار را تمام کرد. او در نیمه دوم هم گاهی دروازه میهمان لندنی را تهدید کرد تا اینکه جای خودش را به هالند داد.
 
برزیلی مبارز
آندریاس پریرا، بازیکن سابق منچستریونایتد یکی از چهره‌های درخشان تیم بازنده بود که در برابر آبی آسمانی‌پوشان جانانه مبارزه کرد همان‌طور که در صحنه خطایش روی رودری و کارت زردی که گرفت، مشهود بود. پریرا در طول مسابقه سرزنده بود و با به اشتباه انداختن ادرسون، گل تساوی فولام را از روی نقطه پنالتی زد. این برزیلی در شش بازی آخرش دو گل زده و سه پاس گل داده.
 
خوشحالی کانسلو
سیتی تا زمان اخراج زودهنگام ژوائو کانسلو کاملاً برتر بود اما اخراج مدافع پرتغالی به خاطر خطا روی هری ویلسون، مدافع راست فولام، روند بازی را تغییر داد. گواردیولا هم کنار زمین آشکارا از بازی‌اش انتقاد کرد. او خوش‌شانس بود که سیتی سه امتیاز بازی را گرفت و احتمالاً وقتی دید پنالتی هالند گل شده خوشحالی‌اش بیشتر از همه بود.
 
بازی ضعیف گریلیش
جک گریلیش فرم خوبی داشت به نحوی که از ابتدا در ترکیب سیتی قرار گرفت اما با بازی ضعیفی که انجام داد فقط یک ساعت در زمین ماند. او در سمت چپ خط حمله کار خاصی نکرد و حتی میل نداشت به سمت بازیکن مقابل خود برود و شانسش را امتحان کند. اخراج کانسلو البته روی سیستم بازی سیتی اثر گذاشت اما تیم میزبان خیلی بهتر شد وقتی فیل فودن و هالند به جای گریلیش و آلوارس به زمین آمدند.


 


Page Generated in 0.0053 sec