printlogo


کد خبر: 259140تاریخ: 1401/8/16 00:00
خبر


رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان
شکست دختران ایران مقابل اسلوونی
در دومین روز از رقابت‌های‌ والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی، تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در دومین دیدار خود به مصاف تیم اسلوونی رفت و این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد. بانوان والیبال نشسته کشورمان در اولین دیدار خود نیز برابر امریکا با نتیجه ۳ بر یک رقابت را واگذار کرده بودند.
 

رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان
10 مدال در یک روز برای ایران
نمایندگان ایران در روز سوم رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان موفق به کسب 10 مدال شدند. مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان 2022 در حالی از 11 لغایت 16 آبان ماه به میزبانی شهر سانتاسوسانا اسپانیا برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان با ترکیب کامل در این رویداد حضور دارد. در سومین روز رقابت‌های جهانی 2022 اسپانیا 11 ملی پوش ایرانی در رشته بیلدینگ و ماسکولار به مصاف حریفان خود رفتند که 10 نفر از این ورزشکاران موفق به کسب مدال شدند. در این رقابت‌ها محمد مفتخر، فرشاد گنجی، ابراهیم ارزشمند و مهدی ارزشمند بر سکوی نخست ایستادند. عزیز معرفى و امیر خاکیان نقره گرفتند و مازیار کیانی، صادق احمدی، مسلم صحتی و اکبر شیرخانی نیز مدال برنز را به گردن انداختند.


مظلومی، کاندیدای ریاست پارالمپیک شد
در پایان ششمین روز از مهلت ثبت‌نام برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای ریاست و یک نفر برای نایب رئیسی بانوان کاندیدا شدند. در ششمین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا مظلومی و مژگان نصیری با حضور در محل کمیته و ارائه مدارک آمادگی خود را اعلام کردند. مظلومی برای تصدی پست ریاست و عضویت در هیأت اجرایی و مژگان نصیری جهت تصدی پست نایب رئیسی بانوان و عضو هیأت اجرایی، ثبت‌نام کردند. مظلومی در حالی کاندیدای ریاست پارالمپیک شده است که در حال حاضر ریاست فدراسیون نابینایان را بر عهده دارد. ثبت‌نام از داوطلبان واجد شرایط تا ۲۲ آ‌بان ماه ادامه دارد و مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک نیز ۲۲ آذر‌ماه برگزار می‌شود.


جام جهانی شمشیربازی
ناکامی تیم سابر ایران در خانه
در دومین روز از جام جهانی شمشیربازی سابر جوانان، رقابت بخش تیمی برگزار شد و تیم ایران از کسب مدال بازماند. تیم ایران ابتدا عراق را شکست داد اما در نیمه نهایی مغلوب ازبکستان شد و در رده‌بندی نیز بازی را به ترکیه واگذار کرد و چهارم شد. تیم ایران با ترکیب عرفان شکوهی، مبین رضوی و نیما آقایی در این رقابت‌ها شرکت کرد. در فینال این رقابت‌ها تیم کره جنوبی با نتیجه ۴۵ بر ۳۸ ازبکستان را شکست داد و به مقام قهرمانی جام جهانی تهران رسید.

 


Page Generated in 0.0060 sec