printlogo


کد خبر: 259133تاریخ: 1401/8/16 00:00
حمله دوباره به محمد بنا بعد از چند ماه
بیکارهـــــــای حــــــــراف


ایران ورزشی- چند ماهی از جدایی محمد بنا از کشتی فرنگی می‌گذرد اما او همچنان مورد نقد قرار می‌گیرد. هر روز یکی از جامعه کشتی فرنگی که اتفاقاً خودشان هیچ وقت طعم موفقیت را نچشیده‌اند، شروع به مصاحبه می‌کند. چند روز پیش مهدی محمدی، محمد بنا را مسئول نابودی چند نسل از کشتی فرنگی ایران دانست و حالا نوبت به بهرام مشتاقی رسیده تا موفقیت‌ها را به پای شانس و اقبال و باخت‌ها را به پای محمد بنا بنویسد.
هر دو نفر هم کارنامه‌شان در کشتی فرنگی مشخص است؛ بدون هیچ خروجی برای کشتی فرنگی. نه اهل سازندگی هستند و نه توان کار کردن در تیم ملی را دارند؛ شاید همین باعث شده تا وقت کافی برای زدن حرف‌های بیهوده داشته باشند. مهدی محمدی برای کوبیدن محمد بنا به ماجرای علی ارسلان اشاره می‌کند، در حالی‌که ارسلان در تنها سالی که توانست نفر اول انتخابی باشد، توسط شورای فنی کشتی فرنگی که یکی از اعضای آن همین بهرام مشتاقی بود، از ترکیب تیم ملی خط خورد!
 البته برای محمد بنا این گونه رفتارها طبیعی است. او بعد از موفقیت در المپیک لندن با سه مدال طلا متهم شد به اینکه کشتی فرنگی را نابود کرده، پس وقتی حالا بعد از جهانی بلگراد متهم می‌شود به اینکه باعث نابودی کشتی فرنگی شده، خیلی نباید تعجب کرد. او دیگر به این حرف‌های بی‌پایه عادت کرده و هیچ‌یک از این حرف‌ها برای او تازگی ندارد. او که پرافتخارترین مربی تاریخ کشتی فرنگی است و سال گذشته هم عنوان بهترین مربی قرن را کسب کرد؛ سال‌هاست به بهانه‌های مختلف تخریب می‌شود. مگر سال گذشته که تیمش با 4 طلا و 2 برنز دوم دنیا شد، از این حرف‌ها نشنید؟ بنابراین این حرف‌ها عجیب نیست، رفتاری عجیب است که از سوی گروهی سر می‌زند و مشخص نیست که چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ اینکه عده‌ای بعد از چند ماه و با وجود اتفاق‌هایی مثل سرم زدن به کشتی‌گیر تیم امید و دیسکالیفه شدن و غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در نشست کمیته انضباطی؛ این موضوعات را رها می‌کنند و به نقد محمد بنا و عملکرد او می‌پردازند، احتمالاً نشان از این دارد که گروهی از جدایی محمد بنا هم ناراحت هستند که او را این چنین سیبل کرده‌اند. شاید هم حمله به محمد بنا این فرصت را به وجود آورده که فعلاً اشتباه کشتی آزاد در امیدهای جهان فراموش شود.
 


Page Generated in 0.0050 sec