printlogo


کد خبر: 259128تاریخ: 1401/8/16 00:00
مصاحبه و خبر

پرداخت پاداش سوپرجام در ابهام
باشگاه استقلال هنوز پرداختی به بازیکنان بابت قهرمانی در سوپرجام نداشته است. روز گذشته نیز به این موضوع اشاره شد که هیچ پاداشی از سوی باشگاه استقلال پرداخت نشده و مدیران قصد دارند در روزهای آتی این موضوع را روی روال بیندازند اما گفته می‌شود تا زمانی که رقم پاداش به بازیکنان و اعضای کادرفنی در هیأت مدیره به تصویب نرسد، هیچ پرداختی از سوی باشگاه انجام نخواهد شد. بعید نیست این موضوع ریشه در مشکلات مالی باشگاه استقلال داشته باشند.
 
تأیید پرداخت قایدی و محبی رسید؟
روز گذشته حجت کریمی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تأیید پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا بابت انتقال محمد محبی رسیده است. درباره بدهی میلیچ نیز همین ادعا مطرح شد اما برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از نامشخص بودن وضعیت پرداختی این دو بازیکن دارد و ظاهراً کریمی در جریان برخی مسائل پنهان در باشگاه استقلال نیست. البته باشگاه استقلال درنهایت این موضوع را حل خواهد کرد اما به نظر می‌رسد به این راحتی‌ها هم این مسائل رفع و رجوع نخواهد شد!

نباید حریفان جام جهانی را دست‌کم بگیریم
امیرآبادی: فدراسیون مثل قبل مطیع کی‌روش نیست
مهدی امیرآبادی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر گفت: «از زمان حضور کی‌روش، دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال انجام دادیم و دو دیدار دیگر نیز پیش‌رو داریم اما تعداد این بازی‌ها کافی
نیست.
البته در همین مسابقات نیز می‌توانیم نقاط ضعف و قوت خود را برای جام جهانی پیدا کنیم ضمن اینکه نباید به این بسنده کنیم که نتایج خوب برابر اروگوئه و سنگال برای جام جهانی کافی است.» مدافع سابق تیم ملی در مورد اینکه برخی تصور می‌کنند ایران می‌تواند براحتی از گروهش در جام جهانی صعود کند، گفت: «اصلاً اینگونه نیست. شاید برخی تصور کنند به این دلیل که ولز بازیکنان سرشناس خیلی زیادی ندارد یا امریکا در دیدارهای اخیرش نتایج خوبی کسب نکرده براحتی مقابل ایران مغلوب می‌شوند اما تیمی که به جام جهانی رسیده لیاقت داشته و بسیار قوی است. اصلاً نباید حریفان خود را دست‌کم بگیریم.» امیرآبادی در ادامه گفت: «با وجود این کی‌روش نسبت به گذشته تغییر رفتار محسوسی داشته و مدیریتی بسیار قوی دارد. خوشبختانه مانند قبل نیست که هرچه بگوید فدراسیون فوتبال مطیع فرمانش باشد. اکنون تعامل خوبی بین فدراسیون و کی‌روش شکل گرفته است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا نتایج خوبی بگیریم.»


Page Generated in 0.0050 sec