printlogo


کد خبر: 259120تاریخ: 1401/8/16 00:00
مصاحبه و خبر



آغاز تمرینات چهارشنبه 25 آبان
سرمربی استقلال به احتمال زیاد دوشنبه شب هفته آینده به ایران باز خواهد گشت. بر اساس برنامه‌ریزی که توسط خود ریکاردو سا‌پینتو انجام شده است، تمرینات استقلال از چهارشنبه ۲۵ آبان دوباره آغاز خواهد شد و به همین خاطر سرمربی آبی‌پوشان همراه با دستیاران خارجی خود دوشنبه‌شب هفته آینده به ایران برمی‌گردند تا مهیای استارت مجدد تمرینات شوند. به احتمال زیاد او قبل از آغاز دوباره تمرینات استقلال در جلسه‌ای با علی فتح‌الله‌زاده پیرامون شکل ادامه کار و برگزاری اردوی تدارکاتی آبی‌پوشان به‌صورت مفصل گفت‌و‌گو خواهد کرد.

حیدری: کی‌روش گفت نباید به انگلیس ببازیم
خسروحیدری، مربی استقلال که اکنون در کلاس مربیگری به سر می‌برد از نگرانی کارلوس کی‌روش درآستانه جام جهانی فوتبال پرده برداشته است. خسرو در این باره گفته: «دو سه مرتبه که کی‌روش را دیدم از نگرانی‌هایش بابت بازی‌های سخت تیم ملی می‌گفت، اینکه با چه تیم‌های بزرگی بازی داریم. کی‌روش گفت که تیم ملی نباید مقابل انگلیس در اولین بازی شکست بخورد، چرا که اعتقاد دارد می‌توانیم در دو بازی بعدی برابر ولز و آمریکا نتایج خوبی بگیریم.» حیدری به گفتن این جمله تاکید ویژه دارد: «رابطه خوبی با ساپینتو دارم و واقعاً طوری شده که او اطمینان صددرصد به من دارد و این مسأله خوشحال‌کننده است. در بازی‌های استقلال می‌بینید که لب خط می‌آیم و نکات مدنظر و استراتژی‌های ساپینتو را به بازیکنان انتقال می‌دهم. خوشحالم با ساپینتو کار می‌کنم و خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام.»

فرکی: ارسلان فقط فکر فوتبال است
حسین فرکی این‌گونه ساپینتو را ستوده است: «ساپینتو ابتدای فصل قول داده بود چند جام بیاورد که اولی به دست آمد. فوتبال استقلال نسبت به اول فصل خیلی فرق کرده است. سرمربی تیم شناخت بیشتری از نفرات پیدا کرده است. نباید فراموش کنیم نساجی هم یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است و بازی‌های با برنامه‌ای را ارائه می‌دهد. کادرفنی آنها آنالیز خیلی خوبی از تیم‌ها دارند و این را در بازی با استقلال هم دیدیم.» فرکی درباره ارسلان مطهری هم این جملات را به زبان می‌آورد: «ارسلان مطهری بازیکنی است که هر موقع بازی کرده یا بازی نکرده به یک شکل بوده، این نشان می‌دهد فقط به فکر فوتبال و پیشرفت کردن است.» فکری از تیم ملی هم انتظار صعود دارد: «با تغییر و تحولی که در تیم ملی صورت گرفت و کارلوس کی‌روش سرمربی شد همگان منتظر این هستند که تیم ملی به دور دوم مسابقات راه پیدا کند. البته با این حجم از لژیونر و بازیکن طراز اول چنین نتایجی دور از دسترس نخواهد بود.»


Page Generated in 0.0049 sec